rogerjo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har hatt med kamera i vinter under de mest tvilsomme værforhold. Her er et bilde av Basse! (ja det er hans navn) i sterk kuling. Målet var å beskrive værforholdene. Har jeg lyktes? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vet ikke helt. Jeg synes det var vanskelig å se om det var "uklart" på grunn av dårlig vær eller bevegelse. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Tror jeg ville ha croppa og gjort bildet til et høydebilde istedenfor breddebilde. Hunden er fin og det fremgår av den at været er tøft, mens bakgrunnen bare blir uklar. Bildet er kanskje også litt mørkt og blått? Edit: Kanskje noe sånt? (fiksa litt kjapt i photoshop...) Endret 28. februar 2005 av Rincewind76 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville ha hatt originalt utsnitt bare litt lysere, Rincewind76 sin versjon mistet noe av "uværseffekten" synes jeg. Så nesten mest ut om hunden bare ristet pelsen litt. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Bildet er tatt midt i januar med mørketid og veldig blått lys. Derfor den stemningen i bildet. Jeg håpet å få vist snøfokket som striper eller "slør". Men det ble antagelig for lite lys. Enig i at Rincewind76 sin versjon mista noe av uværspreget. Den uklare bakgrunnen på orginalen skyldes snøfokket (og stor blender-selvfølgelig). Er det ingen som har lyktes i å ta snøstorm-bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå