Spragleknas Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Måtte bare spør Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Lite vits med skjermbeskyter da du bare kan stille det slik at skjermen blir slått av før x minutter akkurat som en skjermbeskytter . lite vits dobbelt opp Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det var vel på gamle crt skjermar at problemet var stort med fastbrent bilde. Sjølv syns eg det er greitt for miljøet sin del at skjermen slår seg automatisk av etter 15 min. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kan du begrunne svaret ditt litt mer, Mrgood? Jeg vil gjerne se litt dokumentasjon før du slenger sånne bastante påstander ut i løse luften. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvis jeg har skjønt rett så ligger det bilde gijen fryst på lcd skjermen. så da må enn ha skjermen av like lenge som du hadde skjermen på for at lcd skjermen skal "vaske" det fasthengende bilde vekk . stemmer dette jeg har hørt ? Lenke til kommentar
ME109 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er bare bakgrunnsbelysningen som blir slitt på LCD-skjermer. Derfor er skjermsparer bortkastet. Sett heller opp strømsparingen slik at skjermen automatisk skrus av etter f.eks. 30 minutter. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 apropo det, hvor lang tid bruker en lcd for og få innbreningsskader? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Et par ubegrunnede innlegg er slettet. Spar oss for denslags framover. Flyttes til skjermer. Endret 28. februar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå