WipeOut- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Lurer på hvilket minne jeg bør kjøpe. Kjøpte sandisk pro 512mb til kameraet, det endte opp med at jeg måtte sende inn igjen brikken. Kameraet ville ikke lese den, prøvde forskjellige guider rundt om på nettet, men ingen fungerte noe. Å når jeg spurte komplett hva som feilte brikken fikk jeg ikke noe svar. Så nå sitter jeg her da å lurer på om jeg skal satse på at den var deffekt å bestille en ny identisk en. Hva tror dere? Endret 28. februar 2005 av WipeOut- Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror ikke et slikt kamera kan dra nytte av dyre superbrikker. Jeg ringte Canon Norge før jeg kjøpte den G6'en jeg har nå og fikk da vite at jeg ikke trengte å kjøpe det aller raskeste av brikker, pga. at kameraet ikke klarer å levere data så fort som brikken kan ta i mot. Så jeg endte opp med en midt på treet brikke fra Kingston. Fikk da 1Gb istedet for 512Mb Ultra fra Sandisk. Lenke til kommentar
kwenger Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Har Sandisk Memory Stick Pro på 512 mb . Det fungerer perfekt på min Sony P-150 Hilsen Kåre Endret 28. februar 2005 av kwenger Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ok, har sett litt rundt på diverse forum å di fleste har Sandisken så jeg prøver meg på den igjen . Eneste jeg lurte på kåre, putta du bare i brikken så fungerte det? låg di 2 mappene der? Endret 28. februar 2005 av WipeOut- Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 har også Sandisk MS Pro 512 i min DSC W1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kjøpte et Sandisk Memory Stick PRO 512MB til Sony P150 og de virker utmerket. Hadde forsåvidt ikke forventet annet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Glenn Østerud skrev: Jeg tror ikke et slikt kamera kan dra nytte av dyre superbrikker. Jeg ringte Canon Norge før jeg kjøpte den G6'en jeg har nå og fikk da vite at jeg ikke trengte å kjøpe det aller raskeste av brikker, pga. at kameraet ikke klarer å levere data så fort som brikken kan ta i mot. Så jeg endte opp med en midt på treet brikke fra Kingston. Fikk da 1Gb istedet for 512Mb Ultra fra Sandisk. Nå er det slik at Sandisk er ikke dyrt fordi de er raske, de vanlige seriene til sandisk er akkurat like raske som de vanlige seriene til kingston. Sandisk har ULTRA-II serien og slikt som er de absolutt raske minnekortene. Det som gjør at man betaler litt mer for sandisk er at de er bevist de mest solide og holdbare minnebrikkene, dvs at du er _tryggere_ på at dine bilder (disse er ganske verdifulle ikkesant?) ikke forsvinner pga defekte kort! Og det er det absolutt verdt å betale litt mer for. Sandisk MemoryStick Pro er forresten en helt vanlig standard minnebrikke, og disse fungerer strålende til P150 (bruker disse selv). Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Takker for alle svar. Jeg gikk for en ny Sandisk brikke å denne gangen fikk jeg en som funket ypperlig . Så konklusjonen var vell den at den andre var deffekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå