JeffK Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som klarer å se om han som hopper fra senen mot slutten av filmen holder et norskt flagg? Er det noen som vet hvor disse opptakene er fra? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hah...tøft...han har jeg ikke sett nei... Men hvis det er det så er det sikkert fra roskilde eller spektrum tipper jeg... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Opptakene er fra Summer Sanitarium Turneen i usa...så et eller annet sted i usa må det være Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er filmen bra? Nei. A year and a half with Metallica er mye bedre. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes bare del 1 i "a year and a half" er bra.. og det er bare fordi jeg synes det er spennende med miksebord og opptak og sånt Så jeg mener skom er mye bedre film generelt... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes bare del 1 i "a year and a half" er bra.. og det er bare fordi jeg synes det er spennende med miksebord og opptak og sånt Så jeg mener skom er mye bedre film generelt... helt enig (*se etter den norske duden =p*) Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg så to nordmenn i Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå