Gå til innhold

Krever Chess Bedrift at firmaet er....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På den annen side, finnes det noen firmaer som ikke er registrert i MVA registeret? De fleste firmaer i Norge i dag har moms med unntak av firmaer med ekstremt lav omsettning. Mener grensen er på ca 30 000.-, under det så slipper du å registrere deg, så kanskje chess bruker det som et mål for at det skal være en viss aktivitet i firmaet.

Lenke til kommentar

Det finnes da mange firmaer som ikke er mva-registrerte. Det er vel vanlig for de aller fleste konsulenter å ha et eget firma ved siden av hovedbeskjeftigelsen sin, sånn at de kan leie seg inn i andre firmaer osv, eller bare for å kunne drive lovlig småarbeid ved siden av. Ganske vanlig, ja.

 

Chess krever et organisasjonsnr, ikke noe mer. Abonnementet er knall, hatt det et par måneder nå, og for meg som kom fra Netcom Talk, er det jo latterlig billig. Sparer inn den nye telefonen jeg kjøpte uten abb. på et par måneder :)

Lenke til kommentar
Abonnementet er knall, hatt det et par måneder nå, og for meg som kom fra Netcom Talk, er det jo latterlig billig. Sparer inn den nye telefonen jeg kjøpte uten abb. på et par måneder :)

Det hadde du jo forsåvidt gjort ved å gå over i et av Netcoms abonnementer som IKKE er foreldet også. Er lenge siden Talk har vært tilbydt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...