chokke Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ja, da er jeg stolt medlem av the beaver society Og de er snille Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 haha 2 lvl 60 folk i guildet mitt dro meg gjennom WW axe questet i lvl 30, mens henrik2k sleit litt Me love my guild! pøhh, jeg slet da vell ikke! , fikk nå øksa i lvl 30 jeg også da Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 haha du slet litt da jeg ble rusha gjennom ganske fort når de folka i guildet ikke kjører BRD runs :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ja, da er jeg stolt medlem av the beaver society Og de er snille Har hørt om den guilden, tøft navn! Gratulerer med ny guild da. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fant en fin guild idag jeg også. Den heter "Vicious Pact" og vi spiller på Daggerspine. Der spør man på gchat om noen andre guildmedlemmer trenger ting før man selger dem selv. Sånn det skal være, guildet har medlemmer fra overalt. (Bl.a. romania og frankrike så vi bruker ikke voicechat) så vi bruker ikke voicechat, funker fint å skrive spør du meg Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har nettopp joinet Minions Of Mithril, var med i Renegade Legion før på Silvermoon. (begge er i allianse med hverandre) Begge guildene er helt sinnsykt gode på det med lagarbeid og har alltid TS server oppe og hjelper de som trenger det, uansett hvor lav level de er.. Har også fått to epic items fra et par i guildene, lønner seg å være grei Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 gullehora i guildet mitt fant Destiny... jeg vil ha den! (nest beste epic sverdet i spillet, random world drop noe som gjør det nesten umulig å få tak i) men men... får vel kjøre etter arcanite reaper jeg da ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 høh? Er det sånn at minions of mithril er en syk god guild? Hørt at de har sinnsykt masse penger og at de er best. OT: Det sverdet, kan du linke til specsa? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vi tar instances sammen (der folk kun ruller på ting de faktisk kan bruke), booster hverandres professions (gir f.eks all silk til tailorene osv), spør om folk trenger items man finner før man setter dem opp i ah, og lager items til hverandre (bag'er, klær, enchantments etc). Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vi tar instances sammen (der folk kun ruller på ting de faktisk kan bruke), booster hverandres professions (gir f.eks all silk til tailorene osv), spør om folk trenger items man finner før man setter dem opp i ah, og lager items til hverandre (bag'er, klær, enchantments etc). Dersom man gjør folk oppmerksomme, så er det slik på nesten hvert random party jeg spiller også. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har kjip guild og får ikke no hjelp av noen på noen som helst måte =P Prøver å finne meg ny jeg, men vanskelig å finne guild med seriøse og greie folk. Spiller på burning blade som alliance jeg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 OT: Det sverdet, kan du linke til specsa? http://thottbot.com/?i=9374 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Guilden min er kun irl venner her jeg bor. Vi er vel en 8-10 stk nå. Spiller og hjelper hverandre en del. Men det vi faktisk hjelper hverandre mest med er profs. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vi tar instances sammen (der folk kun ruller på ting de faktisk kan bruke), booster hverandres professions (gir f.eks all silk til tailorene osv), spør om folk trenger items man finner før man setter dem opp i ah, og lager items til hverandre (bag'er, klær, enchantments etc). Dersom man gjør folk oppmerksomme, så er det slik på nesten hvert random party jeg spiller også. Jepp, men der kan man ikke stole helt på folk Har selv opplevd mange ninja-looters som ruller på alt (selv om man forklarer reglene i begynnelsen) i random grupper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Var nettopp nede i gnomregan da en pen liten dagger hoppet opp, tror du ikke en forbanna pala rollet og vant den. Å dette var rett etter jeg hadde gitt han en blå chestarmor. Spurte om og få kjøpe daggern. men han nektet plent å selge. Er enda forbanna, jeg kalte han for en idiot så forlot jeg gruppa så han kunne seile sin egen sjø. Er så ufattelig mange egoister i dette spillet! ontopic: guildet mitt er veldig bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 the beaver foundation er veldig bra, selv om jeg er i silverpine for tida. (kjedelig sted) Men i barrens er det alltid folk så gruppe er ikke noe prob. OT: Er det mulig å gjøre alle questene alle steder uten at det er sløsing av tid? F eks. Først barrens, så ashenvale, stonetalon, thousand needles og hillsbrand. Man er vel ikke i lvl 40 når man er halveis i stedene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå