chokke Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvordan er deres guild gode til å hjelpe? Min lvl 23 prest har hatt 2 stykker, det første var så ræva man kan få det, ble oppløst etter noen dager, det jeg har nå er alle untatt meg og 2-3 stk 30+. Jeg sitter selv fast i barrens enda og kommer ingen vei, og hvis jeg spør om noen i guildet vil hjelpe meg litt er de overlegne svenskene som er høy lvl, og sier bare at jeg kan gjøre det selv. Derfor lurer jeg på om dette er unikt for mitt guild, eller om det er noe vanlig? Har kanskje tenkt til å bytte guild, kommer ann på tilgangen og hvor snille de er Horde på burning blade btw. OT: Hvis man kjøper en tabard og bytter guild, forandrer tabarden seg da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Guildet mitt har hjelpa hverandre hele tiden, og vi poster alltid utstyr vi finner på guildkanalen for å høre om noen vil ha det, før vi evt. selger eller disenchanter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 noen er så heldige... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg er med i et veldig bra guild. Alle kjenner hverandre personlig, så vi avtaler bare å gå sammen hvis det passer. De fleste er erfarne spillere også, som er flinke til å hjelpe de som er lavere lvl. Edit: Dessuten er de trivelige folk, er viktig det også. Endret 28. februar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Alle highlvl playersa i guildet mitt er veldig hjelpsomme, bare å spørre så er det alltid hjelp å få hvis du strever med et quest osv. det er også mange på samme lvl som meg der (31+), så det er heller alldri noe problem å finne folk som skal gjøre de samme questsa som deg slik at man kan lage party. edit: og alt av utstyr som finnes postes i guildchat og gies bort uten spørsmål. samma hvor bra itemet er. de legger stor vekt på å hjelpe og gi bort, for da får de samme behandling tilbake noen er så heldige... skaff deg et nytt guild...... forbanna surt å være i drittguild Endret 28. februar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 I EoE er det både opp og ned. Noen ganger er man hjelpsomme. Andre ganger ikke. Tror de fleste av oss deler på items man finner, og hjelper hverandre så langt det er mulig. Vi sier aldri noe frekt til hverandre. Det er helt sikkert. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 mitt er sånn, "noen som trenger ditt og datt, (selges til vendor for 5 S, dette sier de ikke), den er verdt mye, du kan få den for 30. Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 mitt er helt anyonym, lite chatting inne på guild kanalen. og har samlet sammen 4 andre som alltid inviterer meg inn i gruppe når jeg starter...koselig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 noen på burning blade som har bruk for en prest i lvl 23, men som kan levle fort hvis guildet hjelper meg littebittegranne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Er kjekt med en god guild ja. Er selv med i en der lederen er en kompis av meg, og de minst bekjente er kompiser av kompisene hans. Vi er ca. 50 stk. Endret 28. februar 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, det er utrolig hvilken forskjell et godt guild kan utgjøre for en spiller. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er med i en god guild selv. Alt som finnes blir spurt om andre vil ha før gitt bort. Pleier også å få hjelp eller grupper når jeg trenger det (Utrolig kjekt med lvl 45 pally til hjelp i SM første gang). Min beste opplevelse fra guilden var når jeg var 16-17 og fikk hjelp av en lvl 34 mage i guilden til å drepe de ogrene for questene i Loch Modan. Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En guild skal klart være vennlige og hjelpe hverande med info og items osv.. men å løpe rundt og ikke få tid til seg selv da di skal hjelpe andre å levle blir det i høyeste laget.. di som er høyest level.. hvordan tror dere di kom til den levelen? var ingen som kunne hjelpe dem.. så er du i en guild der folk tenker på å poste items i chatten før di selger det og sier hvor et er nyttig og expe osv.. så er det mer enn nok.. om di ikke skal bruke sin egen "dyrbare tid" på å få andre opp i level takk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har havna i ett glimrende guild poster alltid ting i chat, sender og mottar items som bare det. Får som regel alltid hjelp til å gjennomføre vanskelige ting, hjelper selv andre... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 haha 2 lvl 60 folk i guildet mitt dro meg gjennom WW axe questet i lvl 30, mens henrik2k sleit litt Me love my guild! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 noen som trenger folk? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vi trenger på Deathwing, men det er vel ikke helt aktuelt for deg? Personlig liker jeg veldig mye å hjelpe folk som sliter litt Men jeg synes man bør ta de første 9-10 levlene selv... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 deathwing er PvE? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hyggelige folk, og greie å sammarbeide med. Masse chatting, ikke så mye items og sånt som tilbys, men finner dog det meste jeg trenger selv Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 deathwing er PvE? PvP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå