Kai56 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Dette er et bra forum. Kan man få tak i forumet på norsk, eller har Hardware.no fornorsket det? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du bør forklare deg og forvente deg stengt post... Det er greit at du er ny men denne posten var da bare dum??? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 QUOTE ([TA]Gunners @ 28/02/2005 : 17:40) Du bør forklare deg og forvente deg stengt post... Det er greit at du er ny men denne posten var da bare dum??? Eh... du bør la være og svare på ting du ikkje skjønner deg på. Det han lurer på er om forumet er og finne på norsk. Går ut i fra at han vil sette opp sitt eige forum ein plass. Veit ikkje kva hw.no har gjort, men det kan garantert ueland svare på. Lenke til kommentar
Kai56 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) QUOTE ([TA)Gunners,28/02/2005 : 17:40]Du bør forklare deg og forvente deg stengt post... Det er greit at du er ny men denne posten var da bare dum??? hmm... synes ikke posten var dum, men jeg formulerte meg kanskje litt feil? Jeg har nemlig tenkt å bruke Invisionboard i min virksomhet, og da lurte jeg på om det går an å få forumet ferdig fornorsket, eller om dette er blitt gjort av hardware sin egen "stab". Noen som har noe svar på dette? edit: QUOTE Eh... du bør la være og svare på ting du ikkje skjønner deg på.Det han lurer på er om forumet er og finne på norsk.Går ut i fra at han vil sette opp sitt eige forum ein plass.Veit ikkje kva hw.no har gjort, men det kan garantert ueland svare på. noe sånt ja Endret 28. februar 2005 av Kai56 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 IPB v2.0 blir iallefall fornorsket manuelt av HW.no. Denne versjonen her mener jeg å huske at er litt anderledes. Tror de fikk en OK-oversatt versjon fra en forumbruker (Som da hadde gjort det selv) og bare endret litt på denne. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ok, da beklager jeg. Jeg reagerte nok bare på formuleringen da.. My bad.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Selv om du ikke får tak i ipb på norsk har phpbb en norsk versjons om kanskje kan pass deg? Det er tom en egen norsk side på http://www.phpbb.no Edit: Var nå innom php-forumet og fant en tråd med norsk sråkfil til ibp 2 Endret 1. mars 2005 av mohuhau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg