GenericName Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Rap/Hip Pop, danseband og trance. Jeg blir kvalm av å høre danseband, kan ikke fordra det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Et tips til de som vil sette kroppen på en prøvelse: Babygrinder - Kindergarden Corpse (edited version) Jeg ble faktisk fysisk dårlig av å høre på den. PS: Vreng volumet og konsentrer deg! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hehe, Babygrinder er temmelig syke saker. Hvilken plate er den sangen på? De som vil høre Babygrinder: http://babygrinder.metalhordes.com/ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Babygrinder - Kindergarden Corpse (edited version) Noooooooooooooooooooooooo.... Takk for at du minnet meg på den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hehe, Babygrinder er temmelig syke saker. Hvilken plate er den sangen på? Tror den er med på "Fetus Dinner". Husker ikke sånn i farten. Mulig den også kun er en demo/"singel". Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 O-Zone & Audiobullys. O-zone: Helt idiotisk tekst, forferdelig repetivt sang og rumenere. Audiobullys: Masete musikk med cockneydialekt og elendig techno. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 trance, plastikkpop og annet skvip.... æsj Særlig den som går på svisj show... (scooter - hardcore)... jaja, jævlig hardcore å sang (NOT). Masseprodusert skvip deluxe. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Everybody sing a song, doo da, doo da! osv.... HATER den sangen Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Opus - Life Is Life *grøøøøøøs nedover ryggen* jeg får hodepine osv osv... Hør på sangen! den er skrekkelig Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) nelly, styggere .. faen skal du lete lenge etter, blir sur på hele holdinga, med basketklær slapp i trynet, uoooooohhu lyder.. faen heller får lyst til å poppe inn i tvn å poppe han fyll av bly i en driveby Endret 18. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Babygrinder - Kindergarden Corpse (edited version) Noooooooooooooooooooooooo.... Takk for at du minnet meg på den. hoho alle sagene deres er jo prikk like.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Etter å ha lest gjennom denne tråden sitter jeg igjen med et intrykk av at det finnes utrolig mange trangsynte personer her på forumet. Folk som fordømmer sjangre, som garantert ikke har hørt et representativt utvalg av musikken de fordømmer, det virker også som om det er også en del som misliker musikk, fordi det er kult å mislike akkurat det. Enkelte ting jeg reagerte på: VG-lista-musikk. Hvem som helst kan havne på den listen. Jeg vet at Prodigy har vært der, Metallica har vært der, Iron Maiden har vært der (ja headcleaver, de har det, kanskje litt ironisk at du fordømmer alt det da). Filoin-gnikke-musikk/klassisk musikk. Jeg tør å tippe på at godt over halvparten her inne aldri har sittet seg ned og hørt på noe klassisk musikk. Det finnes utrolig masse forskjellig innenfor denne "sjangeren", og hvis folk ikke har gått inn for å høre litt på det, har de heller ikke hørt det som er verdt å høre. Techno/Trance. Her finnes også utrolig masse forskjellig. Og dette er også noe man må høre masse på for å få hørt set store utvalget. Det som folk gjerne har hørt, er det enkle som blir spilt i mediene, men det gjelder jo også metall og andre sjangre. Der er sjeldent det beste blir spilt i mediene. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg blir irritert over sangen "Call on me" av Eric Prydz. Begrunnelser: - Det er en sånn sang man "får på hjernen" - Den er veldig repetetiv ("call on meee...call on me... call on meee..." osv.) - Den tiltrekker seg mye ungdom bare pga musikkvideoen, som er veldig sex-fiksert. (Har ikke noe imot halvnakne damer, men jeg blir irritert over at viss musikk blir populær pga halvnakne damer som vrikker med rumpa.) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg blir irritert over sangen "Call on me" av Eric Prydz. Begrunnelser:- Det er en sånn sang man "får på hjernen" - Den er veldig repetetiv ("call on meee...call on me... call on meee..." osv.) - Den tiltrekker seg mye ungdom bare pga musikkvideoen, som er veldig sex-fiksert. (Har ikke noe imot halvnakne damer, men jeg blir irritert over at viss musikk blir populær pga halvnakne damer som vrikker med rumpa.) den irriterer meg og, hater den sangen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 - Den er veldig repetetiv ("call on meee...call on me... call on meee..." osv.) Tidenes underdrivelse? Det er vel ikke noe annet i den. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg blir irritert over sangen "Call on me" av Eric Prydz. Begrunnelser:- Det er en sånn sang man "får på hjernen" - Den er veldig repetetiv ("call on meee...call on me... call on meee..." osv.) - Den tiltrekker seg mye ungdom bare pga musikkvideoen, som er veldig sex-fiksert. (Har ikke noe imot halvnakne damer, men jeg blir irritert over at viss musikk blir populær pga halvnakne damer som vrikker med rumpa.) Word. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Rap/Hip Pop, danseband og trance.Jeg blir kvalm av å høre danseband, kan ikke fordra det! Må si meg enig! Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Musikk som eg ikke liker, det blir jo forsåvidt en subjektiv sak. Vel talt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå