FrenChie Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Britney Spears - Do Somthing. Det er faktiskt første gang jeg har blitt ordentlig forbanna av å se en musikk video. Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 50 centEminem Snoop Dogg Evanesence Green Day Blink 182 Limp Bizkit Sum 41 Metallica Iron Maiden Satyricon Dimmu Borgir Slipknot Anastacia Nightwish Westlife Boyzone Pink Espen Lind Lene Marlin Foo Fighters Queens of the Stone Age Joss Stone Jean Paul Alicia Keys U2 Coverlåter av de nevnte banda er også totalt fælt Mye dårlig der, men er Foo Fighters og Queens of the Stone Age dårlig? Du har missforstått.... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ja, han har VELDIG feil på noen av sangene der! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) bah... whatever.. Endret 7. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sangen som i disse dager ligger øverst på VG-Lista. At folk tilsynelatende liker dette, er for meg helt absurd. Skummelt. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sangen som i disse dager ligger øverst på VG-Lista. At folk tilsynelatende liker dette, er for meg helt absurd. Skummelt. Det som er så skummelt er jo at "alle" du spør ikke liker den. Men noen må da like den også? Eller? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe. Nå vet ikke jeg hvor representativ den lista er for det totale cd-salget, men jeg antar at det gir et betydelig bilde av hva som selges i musikkbutikkene her til lands. Du har et godt poeng dog. Kanskje målgruppen er pengesterke gutter og jenter i alderen 12-16 år (som ikke er kjent med hw.no forumet). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ja, 99% av alt som er på vg lista er rap, pop eller techno. det er jo det "unger" hører på, og det er vel de som kjøper flest cd'er da. den neste genersajon kommer til å kjøre norge i grunne Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ja, 99% av alt som er på vg lista er rap, pop eller techno. det er jo det "unger" hører på, og det er vel de som kjøper flest cd'er da.den neste genersajon kommer til å kjøre norge i grunne Feil, feil feil. Se hva jeg skrev i posten din by the way. Gidder ikke skrive det på nytt igjen. Har en følelse av at Headcleaver bare poster for å poste Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 opera og black metall... grusomt... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 opera og black metall... grusomt... Særlig når det settes sammen til slik en operametall med ekkel synth. DET er ille det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Arrgh! Par kule sanger som blir ødelagt av han derre horen "lil john" Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Arrgh! Par kule sanger som blir ødelagt av han derre horen "lil john" Har der stygge "Yo!'en" som er med på Usher's "Yeah"? Han du tenker på? Han er i alle fall slitende og irriterende å høre på. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fjortiss band, der det står 3 jenter på 12 år å tror de kan synge. ÅÅÅÅÅR! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 The Corrs. Mamma fant ut at hun skulle spille den nye plata kontinuerlig... *aaaaaaargh* Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Annie «Chewing Gum»,er allergisk mot den låta.offfffff! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Feil, feil feil. nei.. jeg må få mene det jeg mener uten at du skal komentere det. foresten trur jeg ingen har fåt tmed seg din lille "overaskelse" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 50 cent Coverlåter av de nevnte banda er også totalt fælt Mye dårlig der, men er Foo Fighters og Queens of the Stone Age dårlig? Du har missforstått.... ÅJA JEG HAR MISFORSTÅTT. takk for at du satte meg tilbake på plass.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk av en eller annen grunn den "Chiuvaua"-sangen på hodet her om dagen. Grenseløst irriterende! ARGH! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk av en eller annen grunn den "Chiuvaua"-sangen på hodet her om dagen. Grenseløst irriterende! ARGH! Takk for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå