Gjest member-63169 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 den nye britney spears låten, (den med den ekle rosa flygende hummeren), vil ikke vite hva den heter Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg blir irritert over rap og musikken til Jean Paul... blir bare bråk i ørene mine, blir sliten... å jeg liker metal? Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Drittmusikk: Linkin Park og annen sint drittunge musikk 50 Cent/G-Unit, osv... (faktisk det meste av ny rap... ubrukelig) Gwen Stefani (slitende musikk som etser seg fast i hjernen) Groove Coverage (urk, at det går an å lage så billig dritmusikk, nesten alle sangene høres jo like ut...) Günther (det samma som jeg mente og Groove... alle sangene er heeelt like) Galaxee (den norske gruppa som lagde "trance".... Pøh! Jeg kan lage bedre musikk i eJay...) Det meste av Eminem (OK! Vi forstår, du er forbanna på alt og alle. Hold kjeft nå...) Dina/Tine/Whatever (Jeg har faktisk ikke ord... Det er så forbanna ubrukelig dårlig at det er skummelt...) Marylin Manson (Stygg, gotisk gneldring...) Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "Jeg kan ensang som kan drive deg til vannvid" av horete Det finnes absolut ikke noe annet som er verre...hadde en kompis som spillte den i loop på css....ganske tomt der fort :!: Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Linkin Park. F* f*** som jeg hater det bandet. Edit: jeg klarte ikke engang å skrive navnet deres rett. Endret 5. mars 2005 av huf Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Blæh, Marlyn Manson ja. Knirkete, stygg musikk. Man blir sliten å deprimert av det Edit: Leif Endret 5. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blæh, Marlyn Manson ja. Knrikete, stygg musikk. Man blir sliten å deprimert av det Nettopp. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 The Beach Boys da. Ingen andre enn meg som hater det bandet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 The Beach Boys da. Ingen andre enn meg som hater det bandet? *rekker opp hånda* Eller...jeg syns bare det er kjedelig, blir ikke akkurat sint/frustrert når jeg kommer i "skade" for å høre det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 den nye britney spears låten, (den med den ekle rosa flygende hummeren), vil ikke vite hva den heter I en flyvende rosa hummer, skal... *synge* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 -linkin park -linkin park sammen man han "rap" fjompen -busted -metal som spilles bare for å bråke mest mulig -scooter -99% av det som spilles på nrk mp3 (er ikke det for det meste amatør techno?9 -fjortiss band: blink 182, good charlotte, linkin park (3 gang!) Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Enig andesam. Linkin Park gjør meg VIRKELIG irritert. "Fake-metall" med techno for fjortissene er ikke noe for meg heller. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Generelt alt av nu-metal og listepop. Også musikk hvor vokalisten grumler/brøler/hveser/gurgler ustanselig. Jeg blir sliten av sånt :/ Edit: Kan ikke bli mer enig om Scooter. Europop for tolvisser :S Endret 7. mars 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 For ikke å glemme Nightwish. *grøsse* Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) haha, mye bra ute å går her, Metallica, Slipknot og Marilyn Manson er jentemetall og Nightwish er for jenter med selvmordstanker.. ROFL huFF? Endret 7. mars 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 All musikk der det er doble stortrommer og der trommisene i disse bandene prøver å trampe fortest på pedalen, med andre ord; Metal-svisj. Sølvguttene o.l. Hardcore trance/tecno, Ølguttene, Busted, puddelrock, de svenskene som går på veggen i videoen. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jag kan ein song der kan driv dei til vanvid sånn går den fort om igjen og om igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå