Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Polsk folkedans musikk Aldri mer skoletur til polen Øhøhø, da jeg var på klassetur med "De Hvite Busser" måtte vi dra å ete noe kornete kjøttkakegreier, akkompagnert (er det slik det skrives?) av skvatrende Oslo-sosser og polske folkedansere. Dansegreia var forøvrig en fiasko, for nesten absolutt alle flykta ut i bakhagen på denne plassen da danserne skulle by folk opp til den "heftige" musikken Så det var ikke det fæleste jeg har hørt, for det står andre "artister" for. Jeg blir drittirritert av sånn barnemusikk! og da mener jeg ikke musikk for barn, men sånn helvetes eminem med barnekor som liksom skal være tøft. Hver gang jeg hører de fattige pipestemmene skrur jeg bare av rett og slett. Makan til liksom nyskapende nupe.gif Helt enig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hammerfall, Evanesence og Anastacia. Grøss. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hammerfall, Evanesence og Anastacia. Grøss. Ja, helt enig! Hva er det med Anastacia og den jævla stemmen hun lager med nesa?? Synes ikke jeg er tøft. Men derimot bandet hennes er genialt Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hammerfall, Evanesence og Anastacia. Grøss. Hammerfall er ok (synes jeg. og jeg vet at det er mange som er uenige), men Evanescece... *grøsser* Anastacia har jeg ikke hørt så mye av (tror jeg), men hvis det er hun bittelille dama med "nesestemmen" som alle femteklassingene prøver å etterligne fordi de endelig har gått lei av Britney Spears, så... (det finnes ikke en smilie med to tomler ned) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Etter 1time med bilkjøring....og Norstoga blir man litt sliten :!: Men når enkelte familie medlemmer insisterer på og høre "Luringen" () blir man litt... matt Takke seg til litt kvalitets musikk i koss porta pro punktom Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Polsk folkedans musikk Aldri mer skoletur til polen Øhøhø, da jeg var på klassetur med "De Hvite Busser" måtte vi dra å ete noe kornete kjøttkakegreier, akkompagnert (er det slik det skrives?) av skvatrende Oslo-sosser og polske folkedansere. Dansegreia var forøvrig en fiasko, for nesten absolutt alle flykta ut i bakhagen på denne plassen da danserne skulle by folk opp til den "heftige" musikken Så det var ikke det fæleste jeg har hørt, for det står andre "artister" for. Jeg blir drittirritert av sånn barnemusikk! og da mener jeg ikke musikk for barn, men sånn helvetes eminem med barnekor som liksom skal være tøft. Hver gang jeg hører de fattige pipestemmene skrur jeg bare av rett og slett. Makan til liksom nyskapende nupe.gif Helt enig! Høres likt ut... ble dere kjørt med sånn elektriske biler? Ligner på golfbiler Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor høre på irriterende musikk? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Høres likt ut... ble dere kjørt med sånn elektriske biler? Ligner på golfbiler Jada, vi geleidet tilogmed noen jenter i klassen som hadde fått i seg litt mye på en polsk bar inn i en sånn. Det var forresten i Krakow Ont topic: Natasha Bedingfield med den derre fæle unwritten eller hva den nå enn heter... Makkverk med stor "m"! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor høre på irriterende musikk? Godt poeng! Men tror heller det er snakk om musikk som en overhører når andre spiller den... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Høres likt ut... ble dere kjørt med sånn elektriske biler? Ligner på golfbiler Jada, vi geleidet tilogmed noen jenter i klassen som hadde fått i seg litt mye på en polsk bar inn i en sånn. Det var forresten i Krakow Ont topic: Natasha Bedingfield med den derre fæle unwritten eller hva den nå enn heter... Makkverk med stor "m"! Da vi ble kjørt hit så kom vi først til en 18-år grense pub og danseklubb hehe, litt morsomt. Så vi fikk kjøre de el-bilene dobbelt så lenge! Det var døds gøy (Greit, nok OT ) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Generalt typisk pop musikk. Britney o.l. Fikser ikke den slags musikk, så derfor hører jeg ikke på radio, bortsett fra når det er hallo i (l)uken.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Punjabi MC (eller hvordan det nå skrives) og all annen "pakkis" musikk, også seff, rosa helikopter og sånn.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ...all annen "pakkis" musikk... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg hater metall... Vik fra meg satan! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jessica Simpson... En "venn" fra paralellklassen min hadde ett album med på en fest, og jeg var med på å spille av låtene, da så jeg bakpå coveret, nesten alle sangene handla om "love" eller "kiss" etc. så da insisterte han på å spille av de sangene der, så jeg satte på cd'en, og da kom en 15'åring opp til meg( jeg er 12) og sa: "Slår du ikke av den cd'en der, blir jeg nødt til å skade deg!!".... :!: da lo jeg azz! men hu suger p***! Moralen er; *Jenter som synger pop er rævva!!* Endret 5. mars 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Musikk som gjør meg irritert? Tja... Jeg blir nå ganske irritert hver gang jeg hører Bakstreet Boys. Endret 5. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kansje hærverk i gamlebyen vil irretere noen? http://www.home.no/fetus/ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 men hvis det er hun bittelille dama med "nesestemmen" som alle femteklassingene prøver å etterligne fordi de endelig har gått lei av Britney Spears, så... (det finnes ikke en smilie med to tomler ned) hva er nesestemme? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg irriterer meg over samme sang som trådstarter. Gatas Parlament - Anti-Amerikansk dans, makan til makkverk, utrolig kjip låt, utrolig kjipe folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå