riktig Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Erkemetal som Hammerfall og Manowar kan til tider være veldig irriterende. Jeg har sett dem live, det var rett og slett slitsomt. Sorry til fansen, men jeg blir flau av sjømannsviser i metalform. "Ååå-å-å-ååå-tralala". Drager. Ridder. Slott. Måtte eders sverd forbli sløve. Endret 1. mars 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 "Latterlig" er et mer passende ord. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wannabe gangstahpimp hiphop som 50cent etc... Den dagen noen drar SAMTLIGE av de gutta ut i gata og skyter dem mellom oeya har vedkommede grort verden en stor tjeneste! Oppskrift paa en hit av den typen hiphop: -Ta ett stykk 10 sek sample fra en eller annen klassisk symfoni eller lignende -Loop dette om og om igjen i ca 3:30 minutter -Press paa denne tiden inn saa mange banneord du kan -Krydre litt med navnet ditt/navnet paa gruppa di -Spe ogsaa gjerne paa med noen setninger om hvor vanvittig kul og toeff du er -Lei inn noen damer og sett dem foran et kamere i minimalt med klaer mens de vrikker paa raeva mens du staar i midten med 10kg gullkjeder og gulltenner og vifter mer med arma enn en gjennomsnittlig sterkt funksjonshemmet person. -Send til tomskallene i MTV Kan ikke mislykkes! Svensktopp, Heidi Hauge osv er jo selvsagt... Yow yow! What the fuck he said, bitch! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 "Latterlig" er et mer passende ord. Latterlig, morsomt.. potetoe, poteta.... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Manowar har noe som er bra, men mye blir for harry. De har noen bra symfoniske og episke låter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Manowar har noe som er bra, men mye blir for harry. De har noen bra symfoniske og episke låter. Gjør ikke noe om det er harry så lenge det er bra da, Hammerfall derimot... de er bare harry og ikke bra.... Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) -Jazz Unnskyld at jeg spør, men har du hørt absolutt alle typer Jazz? Vel, nå er jo jeg er et slags Jazzhead, da... :!: Endret 1. mars 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 snoopdogg ft the doors - riders on the stormIntrolåta til underground 2. At det går an *bite seg i beinet* Jeg tror jeg grein første gang jeg hørte den. Fikk hakeslepp, ble stum og datt av stolen jeg. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jentemetall(dvs. metallica, slipknot, marilyn manson osv. i den kategorien!!!) Dummeste eg har hørt til nå idag og eg har hørt mye dumt i dag. Ingen av bandene du nevner har kvinnlige medlemmer og samtlige er vidt forskjelige typer metal. Haha, mener ikke at det er jenter som synger der, men at den metall-typen der er for jenter, metallica spessielt, de suger hardt! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jentemetall(dvs. metallica, slipknot, marilyn manson osv. i den kategorien!!!) Dummeste eg har hørt til nå idag og eg har hørt mye dumt i dag. Ingen av bandene du nevner har kvinnlige medlemmer og samtlige er vidt forskjelige typer metal. Haha, mener ikke at det er jenter som synger der, men at den metall-typen der er for jenter, metallica spessielt, de suger hardt! Metallica var vel kanskje det beste av de bandene nevnt *kremt* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan vel nevnes Avril Lavignes versjon av chop suey. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jentemetall(dvs. metallica, slipknot, marilyn manson osv. i den kategorien!!!) Dummeste eg har hørt til nå idag og eg har hørt mye dumt i dag. Ingen av bandene du nevner har kvinnlige medlemmer og samtlige er vidt forskjelige typer metal. Haha, mener ikke at det er jenter som synger der, men at den metall-typen der er for jenter, metallica spessielt, de suger hardt! Sier han som har Greenday avatar? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg blir drittirritert av sånn barnemusikk! og da mener jeg ikke musikk for barn, men sånn helvetes eminem med barnekor som liksom skal være tøft. Hver gang jeg hører de fattige pipestemmene skrur jeg bare av rett og slett. Makan til liksom nyskapende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Phillip Gangsta Rap -Lei inn noen damer og sett dem foran et kamere i minimalt med klaer mens de vrikker paa raeva mens du staar i midten med 10kg gullkjeder og gulltenner og vifter mer med arma enn en gjennomsnittlig sterkt funksjonshemmet person. Haha Endret 1. mars 2005 av zeph Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Haha, mener ikke at det er jenter som synger der, men at den metall-typen der er for jenter, metallica spessielt, de suger hardt! De bandend du har nevnt er på ingen måte mer populære blant jenter.... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg blir drittirritert av sånn barnemusikk! og da mener jeg ikke musikk for barn, men sånn helvetes eminem med barnekor som liksom skal være tøft. Hver gang jeg hører de fattige pipestemmene skrur jeg bare av rett og slett. Makan til liksom nyskapende Den der er jeg så enig i at det ikke går an. Jeg hater den stygge sangen. Jeg kan rett å slett ikke skjønne hva folk ser i den stygge sangen. Like toy Soliders bør kastes ut av alle spillelister for radio og tv og det snarest. Katastrofe på høylys dag, det er det den er. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Haha, mener ikke at det er jenter som synger der, men at den metall-typen der er for jenter, metallica spessielt, de suger hardt! Sier han som har Greenday avatar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå