RastaXP Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 snoopdogg ft the doors - riders on the stormIntrolåta til underground 2. At det går an *bite seg i beinet* Den er jo ganske upassende til NFSU, men den er samtidig ganske hyggelig syns nå jeg. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) wØØt? (til Zyklons post) Endret 28. februar 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 50 cent Eminem Snoop Dogg Evanesence Green Day Blink 182 Limp Bizkit Sum 41 Metallica Iron Maiden Satyricon Dimmu Borgir Slipknot Anastacia Nightwish Westlife Boyzone Pink Espen Lind Lene Marlin Foo Fighters Queens of the Stone Age Joss Stone Jean Paul Alicia Keys U2 Coverlåter av de nevnte banda er også totalt fælt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Musikk som eg ikke liker, det blir jo forsåvidt en subjektiv sak. Og denne tråden er ikke det? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Moderne new-fusion-jazz (elns?) uten normale trommer og helt uten gitar. Det blir for sterke saker for meg. Pappa satte på en sådan plate mens jeg gjorde lekser idag. Måtte bare gå å sette meg ved pc'en å høre på litt god gammel metal. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Cornelis Vreeswijk - Turistens klagan Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, en til: Sibbe - Klinkekulå Mi Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 det meste av Pop,trance techno osv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 å det er mye! MYE drit som irriterer meg, men det som har plagd meg mest er Evenecens! fyttigrisen for wannaberockwhenonlyLISTEPOP band grusomt! det er mye annet også, spes rap og noe techno Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Musikk som eg ikke liker, det blir jo forsåvidt en subjektiv sak. Og denne tråden er ikke det? Joda, denne tråden er ytterst subjektiv. Men måtte bare si det liksom. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Rosa helikopter og sibbe. hmmm.... Techno!!! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Klassisk faenskap med feler!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Polsk folkedans musikk Aldri mer skoletur til polen Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Snoop dog med den der Drop it like it's hot eller hva den heter. Ellers mye med Usher Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 snoopdogg ft the doors - riders on the stormIntrolåta til underground 2. At det går an *bite seg i beinet* Jeg tror jeg grein første gang jeg hørte den. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Beach Boys. Jeg har en VELDIG lytt vegg mellom meg og brorsan og har dermed nesten ikke hørt annet en california girls osv. OM OG OM IGJEN Det bandet gjør meg ikke bare irritert, men så sint at jeg har lyst til å dra opp buksa på omtrent alle på gata og gjøre dem om til kastralsangere. Men men (*roer ned*) synes nå vi burde hatt et "sinneutbrudd" forum i stedet for et "gledesutbrudd" forum. tror det hadde gjort alle brukerne her veldig snille i de "vanlige" postene deres (*trykke svar og hisse seg opp*) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Eg kjenner det koker inni meg og eg strammer meg og knytter nevene når eg tilfeldigvis hører på drit som metall,rock og lignende dritt musikk. Tilåmed hunden flekker tenner når eg svitsjer over nrk og det er det derre metall svisj greiene. Eller så er danseband og slikt ganske irriterende. Edit: Ble faktisk irritert nå når eg skrev posten. Endret 1. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eg kjenner det koker inni meg og eg strammer meg og knytter nevene når eg tilfeldigvis hører på drit som metall,rock og lignende dritt musikk. Tilåmed hunden flekker tenner når eg svitsjer over nrk og det er det derre metall svisj greiene. Eller så er danseband og slikt ganske irriterende. Edit: Ble faktisk irritert nå når eg skrev posten. Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wannabe gangstahpimp hiphop som 50cent etc... Den dagen noen drar SAMTLIGE av de gutta ut i gata og skyter dem mellom oeya har vedkommede grort verden en stor tjeneste! Oppskrift paa en hit av den typen hiphop: -Ta ett stykk 10 sek sample fra en eller annen klassisk symfoni eller lignende -Loop dette om og om igjen i ca 3:30 minutter -Press paa denne tiden inn saa mange banneord du kan -Krydre litt med navnet ditt/navnet paa gruppa di -Spe ogsaa gjerne paa med noen setninger om hvor vanvittig kul og toeff du er -Lei inn noen damer og sett dem foran et kamere i minimalt med klaer mens de vrikker paa raeva mens du staar i midten med 10kg gullkjeder og gulltenner og vifter mer med arma enn en gjennomsnittlig sterkt funksjonshemmet person. -Send til tomskallene i MTV Kan ikke mislykkes! Svensktopp, Heidi Hauge osv er jo selvsagt... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wannabe gangstahpimp hiphop som 50cent etc... Den dagen noen drar SAMTLIGE av de gutta ut i gata og skyter dem mellom oeya har vedkommede grort verden en stor tjeneste! Oppskrift paa en hit av den typen hiphop: -Ta ett stykk 10 sek sample fra en eller annen klassisk symfoni eller lignende -Loop dette om og om igjen i ca 3:30 minutter -Press paa denne tiden inn saa mange banneord du kan -Krydre litt med navnet ditt/navnet paa gruppa di -Spe ogsaa gjerne paa med noen setninger om hvor vanvittig kul og toeff du er -Lei inn noen damer og sett dem foran et kamere i minimalt med klaer mens de vrikker paa raeva mens du staar i midten med 10kg gullkjeder og gulltenner og vifter mer med arma enn en gjennomsnittlig sterkt funksjonshemmet person. -Send til tomskallene i MTV Kan ikke mislykkes! Svensktopp, Heidi Hauge osv er jo selvsagt... Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå