Gå til innhold

Musikk som gjør deg irritert?

RastaXP

Anbefalte innlegg

Schni, schna, schnappi...

Les reglene gutt!

Hva mener du med det? Litt wannabe moderator i dag? Han sa en sang som irriterte han og det er vel det tråden handler om :ermm:

Skjerp deg!

Nei nei nei. Das is alhs forloren.

Jeg sa jo klart ifra tidligere i tråden... Schnappi, O zone og slikt er bannlyst. Disse sangene er jo nærmest kokt i hop for å irritere.

Edit. Skomaker kom før meg

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jo bare være DJ Ravi og DJ Løv, eller hvordan de skriver "navnene" sine?! .. fy f... At det er MULIG at de i heletatt har solgt en eneste plate/singel er for meg ubegripelig... Hva heter disse to sangene igjen.. Dans oppå bordet, og.. den derre "sette fingra i deg".. HERREGUD!! :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
det som irriterer meg er slike "sinte"jenteband...litt vansklig å forklare, men :hmm:

Hæ?

Hvis du snakker om kvinnlige vokalister som skriker like rått som andre metalvokalister så stikk og piss, de er råe! :p

*hører på Arch Enemy* :wee:

Lenke til kommentar

Jeg må legge meg til i rekken av folk som misliker diverse sanger av Ravi og Dj løv, men en enda verre sang må være "Rich Girl" av Gwen Stefani. Makan til skrekkelig oppkok skal man lete lenge etter. Ødeleggelse av en hyggelig og fin sang, mener jeg. Det verste er at man får den på hjernen!

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka var jeg en gutt med planer om å leve!!

Sikker? :p

Men kom på noe annet oppskrytt, og det er irriterende. I allefall: Blink 182 og andre sånne band- uff!

Edit:

Irriterer Green Day sin musikk deg, fordi de er oppskrytt?

:dontgetit:

Ja! Dessuten har de mistet sin glans!

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...