Gå til innhold

Musikk som gjør deg irritert?

RastaXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke sansen for Kristian Valen i det hele tatt så jeg blander meg ikke inn,

men den sangen hans, Still Here... :wallbash:

*Grøss*

Ja, den suger grenseløst. :yucky:

Helt enig, hater når den kommer på radioen :yucky:

Hater også folk som tror de er så kule, som Blink 182 eller hva de heter.

Lenke til kommentar

ABBA, ABBA og ABBA. Og alt som har med ABBA å gjøre. Og alle folk som "lytter" til ABBA. Og alle platene til ABBA. Og alle samleplatene til ABBA. Og trynene til medlemmene i ABBA. Og teite TV-produsenter som bruker "money, money" av ABBA i programmer med økonomisk innhold. Og svensker som skryter av ABBA. Grand Prix og ABBA. Jeg spyr...

Endret av anth
Lenke til kommentar

For det første: Trådstarteren spør om hvilken låt som hver enkelt syns er den mest irriterende. Ikke om en hel sjanger, men om én sang/låt. For det andre: Man kan ikke diskutere f.eks om trance/techno/ABBA osv er irriterende/dårlig musikk eller ikke. Dette går på hva hver enkelt person syns om musikken, og dessuten er det ikke det trådstarteren spør om.

Lenke til kommentar

"Utadæsjæl opplevelse" kan få meg rasende, (er forøvrig ikke sikker på tittelen eller gruppa). Ett eller annet med denne låten kan få meg til å reise bust og lysten til å utøve blind vold stiger til uante høyder.

Heidi Hauge på vokal (ørepropper please): En dame som skulle ha fått munnbind, her skulle rettsvesenet kommet in med "restraining order" for alle mikrofoner.

Svensktopp musikk: Ikke kan jeg høre forskjell på gruppene (uten vokal), Seige Hjerte-smerte (husk rullende 'r') tekster, og som kronen på verket "tiotuson röda rosor".

- D.J.

Lenke til kommentar

Sitter her på TG...

Hører på 4-5 stk som skal høre på techno(nærmere bestemt bassen til techno) med å skru opp wooferene sine. Ingen av disse taktene passer sammen og det resulterer i et lydkaos som ikke akkurat er behagelig for øret...

Lenke til kommentar
Sitter her på TG...

Hører på 4-5 stk som skal høre på techno(nærmere bestemt bassen til techno) med å skru opp wooferene sine. Ingen av disse taktene passer sammen og det resulterer i et lydkaos som ikke akkurat er behagelig for øret...

Da er jeg glad jeg ikke er på TG da :p

Lenke til kommentar
forøvrig så spilte de både Tool og Pink Floyd på de "offisielle" TG høytalerene fremme ved scenen. :)

Kanskje jeg skulle vært der likevell. :p

Nei, men jeg VET hvor iriterende det er når 1000 14izzer spiller forskjellig techno-beats på sine "musikalske" høytalere.

Mvh Audun Hagen (jeg vet OGSÅ hvordan det er å høre på The Beach Boys KONSTANT i 2 1/2 år. Og SPESIELT hvordan sette pris på stillhet da broren min ("AKA: The Beach Boys) er på fjellet en uke :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...