Leet-Pete Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Legg merke til at trådstarteren har skrevet "Forklar en spesiel sang DU synes er irriterende. Ikke en hel sjanger". Dere må huske å lese hele innlegget til trådstarteten, før dere svarer. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hoppesangen, at folk ikke snart går lei den dritten Hva som helst fra Idol. Eminem. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 den Blade sangen, den som går heilt likt i 10min Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 gwen geovanni med if i was a rich girl *grøsse* noen tullinger (veslevoksne wannabegothere) i klassen liker å spille den Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hoppesangen, at folk ikke snart går lei den dritten Hva som helst fra Idol. Eminem. Det finnes MYE værre musikk enn det! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 gwen geovanni med if i was a rich girl *grøsse* Gwen who?! Følg med i timen.... Nåvel, all velprodusert/streamline RnB er for meg komplett ubrukelig. Vokalister som bruker absolutt hele skalaen and then some for å synge en bitteliten strofe. T'Weed Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) gwen geovanni med if i was a rich girl *grøsse* noen tullinger (veslevoksne wannabegothere) i klassen liker å spille den Er jo kul den, men den er jo ikke like kul som orginalen. "Om eg var ein rik mann" De er helt like omtrent. If I was a rich girl, nanananana Om eg var ein rik mann, nanananana Endret 22. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er ikke den? Hvor er den fra da? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Er ikke den?Hvor er den fra da? den kommer fra Fiddler on the Roof (norsk versjon: spellemann på taket), en musikal fra 1960 tallet. Hater nyeste britney låta, videoen er grei da Endret 22. mars 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 den Blade sangen, den som går heilt likt i 10min Nei, den er jo rå! New Order forevva! 666 er forferdelig! Eneste Supa-Dupa-Fly som duger, for der slipper man den umenneskelig slitende spanske "vokalen". Urk! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 den Blade sangen, den som går heilt likt i 10min Er det den som går sånn hær: THATS FATAL bla bla bla THATS FATAL bla bla bla THATS FATAL? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kristian Valen - Klinkekula Mi Er drit lei den nå, har sittet og hørt på den to dager i strekk... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kristian Valen - Klinkekula Mi Er drit lei den nå, har sittet og hørt på den to dager i strekk... Hehe, går det ann å bli lei av den ? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Kristian Valen - Klinkekula Mi Er drit lei den nå, har sittet og hørt på den to dager i strekk... Hehe, går det ann å bli lei av den ? Det skal jeg love deg at går. Han synger bare "eg har mista klinkekula, eg har mista klinkekula miiiii" og "Han har mista klinkekula, han har mista klinkekula siiiii" hele tiden. Han synger ikke noe annet enn det. Endret 23. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har hørt den. Synes den er genial da Men kan vere enig med at 2 dager er litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 prince! holdt på å kaste tv'n ut vinduet en gang! mer innpåsliten elendig for jævlig "musikk" finnes ikke! aaaaaaaaaarrghh! blir forbanna bare på tanken! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Har hørt den.Synes den er genial da Men kan vere enig med at 2 dager er litt for mye av det gode. Den var genial ja... Endret 23. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kristian Valen - Klinkekula Mi Er drit lei den nå, har sittet og hørt på den to dager i strekk... Hehe, går det ann å bli lei av den ? Det skal jeg love deg at går. Han synger bare "eg har mista klinkekula, eg har mista klinkekula mi" hele tiden. Han synger ikke noe annet enn det. han går vel over i å synge 'Han har mista klinkekula, han har mista klinkekula siiiii' og gjør han ikke? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kristian Valen - Klinkekula Mi Er drit lei den nå, har sittet og hørt på den to dager i strekk... Hehe, går det ann å bli lei av den ? Det skal jeg love deg at går. Han synger bare "eg har mista klinkekula, eg har mista klinkekula mi" hele tiden. Han synger ikke noe annet enn det. han går vel over i å synge 'Han har mista klinkekula, han har mista klinkekula siiiii' og gjør han ikke? Jo. Han synger det også, men det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå