CerrUnozZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Siden det ikke finnes noen clan som tar opp noobs så kansje jeg skulle starte min egen...Vi som ikke har spillt dette så lenge og blir kallt noobs blir jo ikke akkurat bedre av å spille med oss selv... Så dersom det er noen som er interessert i å være med så ta kontakt med meg på msn [email protected] Lenke til kommentar
CerrUnozZ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg glemte jo og si hvilket spill, det er CS Source Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kan jo ta en try, bare for gøy. Blir jeg kastet ut hvis jeg er for god? Vet ikke om jeg er god, noen ganger pjuner jeg fullstendig, andre ganger har jeg dødd 5 ganger før jeg så vidt greier å ta en med AWM. La deg til på MSN jeg. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva betyr noob?? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob&r=f UrbanDictionary Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Siden du er norsk må du ikke glemme disse variantene osså : nabb, nebb, nibb og skal du være ekstremt frekk så kan du gå så langt som å kalle en "knabb" . Du kan takke Norges Fjortiss pwn pwn generasjon for dette herlige tilskuddet i Gamer Norge. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Siden du er norsk må du ikke glemme disse variantene osså : nabb, nebb, nibb og skal du være ekstremt frekk så kan du gå så langt som å kalle en "knabb" . Du kan takke Norges Fjortiss pwn pwn generasjon for dette herlige tilskuddet i Gamer Norge. Ikke for å glemme: Newb, naaaaab, newbie, n00b.... Endret 7. mars 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Detta kan jeg prøve ja. Har spilt cs:s 3 ganger før så jeg kvalifiserer vell som n00b. La deg til msn Lenke til kommentar
SupertreX Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg er med!når begynner vi? Lenke til kommentar
JVS Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Eg er med. Har lagt deg til på msn. Begynte med CS:S for 1mnd siden ca... har aldri spilt cs før, men er hekta nå... spiller ofte. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg glemte jo og si hvilket spill, det er CS Source Du kan trykke på "Edit"-knappen på en post som du selv har skrevet. Da kan du endre ting (som feks topic, hvor du kan skrive "CSS Klan for noobs", etc.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tru meg, det er plenty med klaner som rekrutterer nybyrjarar, eller "noobs". Lenke til kommentar
JVS Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tru meg, det er plenty med klaner som rekrutterer nybyrjarar, eller "noobs". Hvor kommer jeg i kontakt med disse da? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tru meg, det er plenty med klaner som rekrutterer nybyrjarar, eller "noobs". Hvor kommer jeg i kontakt med disse da? jeg kunne sagt det til deg, men da måtte jeg nok ha vært nødt til å drepe deg (i cs:s) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Tru meg, det er plenty med klaner som rekrutterer nybyrjarar, eller "noobs". Hvor kommer jeg i kontakt med disse da? irc er vel vert ein fin plass. Endret 18. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) QUOTE (JVS @ 11/03/2005 : 10:14) QUOTE (zeph @ 10/03/2005 : 21:01) Tru meg, det er plenty med klaner som rekrutterer nybyrjarar, eller "noobs". Hvor kommer jeg i kontakt med disse da? irc er vel vert ein fin plass. zefler du meiner nok mirc eller er det ein css kanal som heiter irc? Endret 25. mars 2005 av izoren Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 IRC: Internet Relay Chat. mIRC er vel ein IRC klient (elns). Trur den er den mest vanlige. Lenke til kommentar
brd Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 IRC: Internet Relay Chat. mIRC er vel ein IRC klient (elns). Trur den er den mest vanlige det viste eg ikkje Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) bryr meg langt fa*n i cs, bruker wallhack anyway. bryr meg ikke om jeg n00b i cs. Endret 28. mars 2005 av ewok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå