remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Vet ikke om salget hadde økt hvis dette bildet ble brukt som albumcover Hun er iallefall åpen for streaming av albumet (Som om noen liker musikken) Endret 28. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hadde ikke gjort noe om du hadde lagt ut bildet nei... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 dat bildet var jo skikkelig "kult", hvilken side prøver du å linke til da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hahaha!! :!: Noe så stygt! :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ØY, ikke diss Britney her Til de som synes at hun er fager kan se på musikkvideon Overprotected live i Las Vegas ! Det er viktig at det er live! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vet ikke hva det er, men hun minner meg om noe... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Så dere ikke bildet? Det beklager jeg stort, men må samtidig si at det er svært merkelig da jeg ser den selv, men takker for tips og legger den inn igjen som en atach. - Bildet ble funnet da jeg skulle lese noen tyske filmkritikker, da denne dukket opp ved siden av artikkelen. Den tok helt klart oppmerksomheten min iallefall Endret 28. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Etter det øverste bildet å regne, minner det mer om Dina. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ventnålitt.... sa du "liker" og "musikk" i SAMMENHENG med hu? nuhvel, får sikkert noen fiender nå... men nei, det suger... men bra cover, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå