Iceman2 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som har noen råd og gi meg? har nettopp kjøpt meg denne bilen en 2,2i audi 100cc 1983mod. om det er en bra start og bygge videre på?? om det er noe som kan gjøres for og få denne til og se litt bedre ut?? eventuelt om noen internett adresser som har litt til denne bil?? på forhånd Takk!!!!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Dette er jo ikke en bil du får mye styling til Men den 2.2 literen er et sinnsykt godt grunnlag hvis du skal trimme den... Hadde en 86 mod 100 tq avant... Gikk noe hinnsides alt!!! Fikk ofte høre det er en god motor som du kan dra 600-800 stabile hk av Men er vel en del universal styling til... Lenke til kommentar
528i Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 heisann. nei det er ikke så mye å få kjøpt til denne. jeg ville satset på v8 deksel mollom baklyktene senking og fete felger. og evt en lav spoiler. det blir fint. og heller sponsa på motoren litt hk. det er fine biler originalt, så d så. men er du litt fingernem kan du tilpasse fangere fra andre biler eller bygge selv. sideskjørt har jeg vært borti til denne og. og fullskinninteriør får du brukt originalt. så jeg hadde gått for v8 deksel,senkning,felger,spoiler,skjørt,og motor,interiør. Lenke til kommentar
528i Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 se om du finner noe her! mye unniversalt. http://www.tuning.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå