Gå til innhold

Motorola V980 3G førsteinntrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Er det noe feil her? Nå har jeg for N'te gang prøvd å lage en ny topis under LESERTESTER, men jeg kommer bare tilbake til forsiden når jeg lagrer...anyway:

YES! Da var den første av ialt tre 3G telefoner in da house ;-)

Denne gangen er det Motorola V980 som er forbeholdt Vodafone i Sverige.

Den har dessverre en del Vodafone logoer her og der samt menyene er vodafone inspirert. En unbranding må til! :-)

V980 er en rimelig 3G telefon men mangler ikke funksjoner! doble kameraer, foto og video i VGA kvalitet.

Skjermen er 65.000 farger og av typen TFT. MEGET bra og er av skikkelig Motorola kvalitet!

funksjoner:

- støtte for følgende nett: UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900

- størrelse: 94 x 49 x 27 mm, 105 cc. nærmeste konkurrent i samme størrelse er Samsung Z107 som har disse specs: 89 x 48 x 25 mm.

- 137 g

- hovedskjerm: 176 x 220 pixels

- ytterskjerm: CSTN display (96 x 80 pixels), 4K farger

- Polyphonic (24 channels), MP3

- MINNEKORT 32 MB transflash! ( 2 MB innebygget )

- Java MIDP 2.0

- WAP 2.0

- MP3/MPEG4 player

- Organizer

- Calculator

- T9

- Built-in handsfree

- Voice dial

- USB port

Telefonen har meget raske menyer og sms er en DRØM! merk: jeg bruker ABC modus og IKKE T9 / iTAP.

Tastene er store og meget gode!

Det som er negativt, foruten at den er en tanke stor, men det er alle 3G telefoner idag , er følelsen av plast. Denne er en enkel 3G telefon og har kun de viktigste funkjonene. Jeg syntes telefonen er overraskene bra til nå.

OPPDATERT; Vide kan spilles av i fullskjerm m/ lyd!

Bilder legges ut i ettermiddag :thumbup:

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet lesertester er det ikke mulig å poste i. Tråder må flyttes dit av moderator. Jeg synes ikke denne kvalifiserer som en ordentlig test så jeg flytter den ikke dit. Ikke enda ihvertfall.

Denne mobilen er vel relativt ny på markedet om jeg ikke tar helt feil? Annonsert tredje kvartal 2004, så jeg regner med den ikke er altfor gammel. Flytter derfor tråden til Rykter og Nykomlinger. Om dette er feil; si ifra så flytter jeg den tilbake.

Håper dette avklarte om lesertester-forumet osv :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne VIL komme da dette er en modell som kun Vodafone har. Samme med Z800 fra SE.

Litt flisespikkeri fra min side her kanskje, men det er V800 du mener, ikke Z800. Z800 er ikke en modell bare Vodafone har. Vodafone har jo ikke Z800.

:)

Uansett, takk for bilder og stuff.

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne VIL komme da dette er en modell som kun Vodafone har. Samme med Z800 fra SE.

Litt flisespikkeri fra min side her kanskje, men det er V800 du mener, ikke Z800. Z800 er ikke en modell bare Vodafone har. Vodafone har jo ikke Z800.

:)

Uansett, takk for bilder og stuff.

Du har helt rett! :yes:

Denne er som V800. Kun for Vodafone....men med tiden? :whistle:

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...