Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei, jeg sitter her nå og er ganske forbanna... Jeg skulle ENDELIG få FlatOut, og det fungerer fint helt til man kommer til selve spillet... dvs, alt fungerer prikkfritt fram til man skal begynne og kjøre.... Da rebooter den!! Jeg aner virkelig ikke hvorfor...Har testa flere ganger nå og det samme skjer hver gang... Help? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 her er feilmeldinga..."systemet er gjennopprettet etter en Alvorlig feil" Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 her er feilmeldinga..."systemet er gjennopprettet etter en Alvorlig feil" Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ingen som veit? Jeg vil virkelig prøve FO Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Prøvd å laste ned flatout patch release?? finner den men får ikke lastet den ned... BTW; det finnes -edit- knapp her. Sensurert bilde Søk på flatout på forumet... du finner nyttig info der... Btw igjen; Fant link: flatout patch Endret 12. mars 2005 av CorVette Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Prøvd å laste ned flatout patch release?? finner den men får ikke lastet den ned... BTW; det finnes -edit- knapp her. Sensurert bilde Søk på flatout på forumet... du finner nyttig info der... Btw igjen; Fant link: flatout patch Takker Må sensurere ja EDIR: Og hvor var linken? Endret 15. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Siden den som svarte på tråden min ikke svarer på pm, kanskje han svarer her....Andre som finner den patchen måogså gjerne si ifra Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg har nå innstallert FO Demo, og der fungerer det i ca et halvt minutt før det samme skjer... hjelp EDIT: Dette fungerte kun første gangen, så kommer samma forbanna reboot andre gang!! Endret 20. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har du ikke sett i eventviewer da . Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Har du ikke sett i eventviewer da . huh? er jeg _veldig_ dum som ikke har hørt om det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Klikk på "start" knappen , velg run , eller kjør med norsk windows . Og skriv inn uten hermetegnene : "eventvwr.msc" Trykk ok . Da har du windows hedelses liste (eventviewer) og kan se etter gule/røde entrys som identifiserer ulike feil i windows subsystemet . Muligens finne kilden til hva som restarter systemet . Finner du ingen kilde her rundt klokkeslettet for restart , er det ikke drivere eller software relatert restart . Men heller hardwaren din eller temperetur som er kilden. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Klikk på "start" knappen , velg run , eller kjør med norsk windows .Og skriv inn uten hermetegnene : "eventvwr.msc" Trykk ok . Da har du windows hedelses liste (eventviewer) og kan se etter gule/røde entrys som identifiserer ulike feil i windows subsystemet . Muligens finne kilden til hva som restarter systemet . Finner du ingen kilde her rundt klokkeslettet for restart , er det ikke drivere eller software relatert restart . Men heller hardwaren din eller temperetur som er kilden. Etter rebooten av Windows kommer det opp"Systemet ble gjenopprettet etter en alvorlig feil"..... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jippi!!!!! Den patchen gjorde susen gitt Har ikke fått lasta den ned før, sida har vært "Littebittegranne" ustabil Endret 21. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå