Gå til innhold

multiplierlås på AMD duron 750.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klart funker det, bare pass på at du ikke klokker minne også.

Regner med at du har 3200 minne så ;)

Hvordan f*** kan du si "klart funker det", når du ikke engang vet hva slags HK det er snakk om? :hrm:

Hvis det er fra samme tidsperiode som CPU'en, er det godt mulig det ikke har noen innstillinger for FSB eller MP, og det er GARANTERT ikke noen PCI-/AGP-lås på det!

Og hvordan kan du si "Regner med at du har 3200 minne", da det mest sansynlig er sdram...? :roll:

Til trådstarter:Du bør komme med flere opplysninger hvis du vil ha hjelp... :)

Lenke til kommentar
Dette vet jeg får han bor i samme blokka som meg ! ! !  :p  :!:  haha

det er no ikke mange her som vet at vi er naboer. så det gjør vel ikke noe ;) og det er ikkje 3200. det er 256 sd 133. trenger mer ram :cry:

Endret av pusur6
Lenke til kommentar
klart funker det, bare pass på at du ikke klokker minne også.

Regner med at du har 3200 minne så ;)

Hvordan f*** kan du si "klart funker det", når du ikke engang vet hva slags HK det er snakk om? :hrm:

Hvis det er fra samme tidsperiode som CPU'en, er det godt mulig det ikke har noen innstillinger for FSB eller MP, og det er GARANTERT ikke noen PCI-/AGP-lås på det!

Og hvordan kan du si "Regner med at du har 3200 minne", da det mest sansynlig er sdram...? :roll:

Til trådstarter:Du bør komme med flere opplysninger hvis du vil ha hjelp... :)

Jeg har

HK: ESC Elitegroup K7S5A pro

CPU: Amd Duron 750mhz

Ram:256 mb 133mhz :blush:

GPU:Nvidia GeForce4 fx 440 se :blush:

HD: maxtor 20gb 7200rmp :blush:

maxtor 30gb 7200rmp :blush:

extern maxtor 120gb 7200rmp

dårlig hardware her :blush::cry:

Lenke til kommentar
Du kan vel klokke maskinen noe uten å røre minne da  :hmm:

Minnet er nok ikke noe problemet, det kan gå i 133 Mhz, det er værre med AGP- og PCI-bussene... :ermm:

For hvis du i det hele tatt kan stille FSB, vil det høyst sansynlig gå ut over AGP- og PCI-frekvensene, som igjen fort fører til ustabilitet og skader på hardware som f.eks. skjermkort, lydkort og harddisker.

Mitt råd er å glemme overklokking inntil du har noe mer egnet hardware, med mindre du ikke er redd for å ødelegge noe da! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...