Tjofle Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg tenkte å kjøpe en 3500+ (eller muligens 3400+) BOXED. Tenkte også på et MSI 6600GT PCIe (eller evt. AGP utgaven) med en TT Giant III vga kjøler. Jeg tenkte å fjerne ThermalPad`en fra BOXED kjøleren med fingrene, for så å rengjøre den med isopropanol og bomull. CPUen tenkte jeg å rengjøre med isopropanol og q-tips å så ha på TT Grease #2 (silver) med en kjøkkenkniv eller noe sånt. Noen som har noen innvendinger på dette? Og er det noen som vet hvordan jeg får av pastaen fra GPUen? Isopropanol & bomull og deretter isopropanol & q-tips ? Og bør jeg ha pasta på VGA minnet? EDIT: Prøv å ikke lag dette til en tråd om isoprpanol vs tynner vs... Endret 28. februar 2005 av Tjofle Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror det er best og kjøpe en Artic Silencer. den greia der bråker som bare f og kjøler dårlig også, tror jeg. Artic Silver 5 er den beste kjølepastaen til jevne under lag og er av 99,9% sølv, jeg bruker den selv og er passe fornøyd. Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Problemet er at de ikke har det hos PSdata (skal kjøpe mye der snart) så det blir så dyrt med frakt.... eller takk Lenke til kommentar
fal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) hvorfor kjøper du ikke uten kjøler slik at du slipper å rengjøre det? Endret 28. februar 2005 av fal Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Dersom du tenker på CPU, så er det fordi den kommer bare som BOXED (hos PSdata ihvertfall) Og dersom du mener VGAkortet, så kommer vel det neppe uten kjøling. EDIT: BTW: er det noen som vet hvordan det er å ta med VGA kjøleren på LAN osv? Blir endel bevegelse... Den veier vel en del? Sånn i forhold til hvor mye kortet tåler... Det er vel bare å bære forsiktig.... Endret 28. februar 2005 av Tjofle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå