Pantera Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Bytta fjernkontrollen til alarmen for et par uker siden. Fjernkontrollen ble programmert hos de jeg kjøpte den av (de har forøvrig også montert hele systemet). Men nå i det siste har fjernkontrollen vært uvanlig treig; noen ganger vil den ikke låse igjen bilen, og andre ganger vil den ikke låse opp..... Tenkte først at det kunne ha noe med kulda å gjøre, men det har også skjedd på dager det ikke har vært fullt så kaldt (ned til -5 grader). Noen andre her som har hatt lignende problemer? mvh Pantera Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dårlig batteri / kontakt i fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Batteriet skulle være ok. Fjernkontrollen er helt ny. Funker greit, men det er noen få ganger den ikke vil virke. Får ta en tur innom butikken, der jeg kjøpte den. mvh Pantera Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du kan alltids prøve å bytte batteri igjen. Kan godt hende det er dårlig/gammelt selv om du nettopp har kjøp det. Koster ikke mange kronene. De taper seg over tid, og mest i temp under 20 grader. Du kan også prøve å sjekke om antenna til alarmen er som den skal være Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Den funker glimrende når temperaturen er over -10. Men så fort det blir ned mot -15, så sliter'n. I dag, f.eks, var det sånn omtrent 0 grader, og da var det ingen problemer. I går, da var ca -20 grader, og da funka den ikke når jeg parkerte på jobben. Så det er nok kulda. Men den forrige fjernkontrollen funka greit hele fjor vinter, og det var da kalde dager da også. Vel...får ta den med til butikken og hør der. mvh Pantera Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mener de batteriene faktisk er ganske dyre.. Mulig det var horrible priser der jeg bytta de, men tror jeg betalte over 100 kr pr stk. Er jo 4 batterier, 2 i hver kontroll så da ble det over 400 kroner Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Er det ikke vanlige batterier da, sånne som finnes i klokker? Disse er jo ikke så veldig dyre hos en urmaker..... mvh Pantera Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det var hos en urmaker jeg byttet dem Endret 5. mars 2005 av aurstad Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Batterier til DEFA-fjernkontroll er jo nærmest gratis... Koster 40-50 kroner for en 2-pakning. http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=173 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå