genetex Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hei. jeg gikk gjennom ukens tilbud på de forskjellige butikkene og så noe ganske rart tilbud på mpx sin liste: http://www.mpx.no/default.aspx?phg=11 går dere litt ned gjennom siden ser dere en creativ jukebox zen micro, der før pris og "tilbuds" prisene er helt like, er dette meningen eller en skriveleif på ferde? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Haha... det er nok en feil ja. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 åja, smart å si neo til dem da slik de fikser det, sikkert mange som vil ha mp3 spiller visst de har et skikkeli tilbud:D Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 tilbudsprisen er sikkert feil 2150kr er ikke så billig akkurat Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ukens tilbud bruker no ikkje å ha so gode avslag... par hundre ca.. men peng er peng Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 som regel er det noe daffe tilbud, men noe ganger kjempe gode, slik som på mpx denne uken kan man spare mange tusen på en lcd tv de har satt ned 5000kr på tror jeg det var, det er jo veldig bra Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 som regel er det noe daffe tilbud, men noe ganger kjempe gode, slik som på mpx denne uken kan man spare mange tusen på en lcd tv de har satt ned 5000kr på tror jeg det var, det er jo veldig bra Det som teller er jo ikke tilbudprisen, det som teller er hva man kan få av tilsvarende produkter andre steder.. dvs prisen andre steder på tilsvarede produkter.., Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hehe... meget bra... Har sendt en opplysningsmail til dem. Husker i vår (2004) da www.komplett.no hadde ett Aopen Geforce 5900 Ultra kort til 99 995 kr! Rettet og lagt til link Endret 28. februar 2005 av sm1pea07 Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 oy, litt vel feilprising på det skjermkortet! men, alle har jo sine feil jeg leste ^thomas^ sa i den tråden at butikken MÅ selle varen for den prisen de har på den, samme om den er feil eller ikke, er det sannt? Så da kan jeg vere skikkelig drittsekk å bare vente på en feil (underpriset) som jeg kjøper å nekter å betale det jeg egentli skulle? men det ville ha blit litt for råttent, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå