Gå til innhold

Hva synes du er det beste antivirusprogramet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kasta Norton Internet Security ut av vinduet og erstattet det med Sygate og NOD32. Veldig fornøyd så langt.

Er nå nede i 17 prosesser mot 24 med NIS. Det er ikke verst. Sygate og NOD32 opptar også betydelig mindre minne etter det jeg kan se.

Lenke til kommentar
Nettopp kasta Norton Internet Security ut av vinduet og erstattet det med Sygate og NOD32. Veldig fornøyd så langt.

Da har du gjort akkurat det samme som meg :yes: Jeg er veldig fornøyd og jeg angrer selvfølgelig ikke.

Norton= :sick: Nod32= :w00t: Sygate= :thumbup:

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Bruker F-Secure Antivirus fra Bluecom, synes det er helt topp. Norton gikk rett ut døra da jeg fikk det. Oppdaterer seg selv og fungerer uavhengig av brukeren (alt blir gjort automatisk) Bruker nesten ikke maskinkraft og fanger faktisk opp virus, noe Norton ikke gjorde særlig godt. Det følger også med en hendig brannmur som overhodet ikke fortyrrer deg under surfing. Absolutt å anbefale :)

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Hei!

Litt offtopic:

Jeg har byttet fra NIS til nod32 og fortalte det til en kar jeg kjenner. Jeg fortalte at nod32 og sygate bruker mindre ram og cpu-kraft enn Norton. Det han sa var at nod32 og sygate sikkert er dårligere enn NIS, fordi det bruker mindre ram o.l. Nod32 tar derfor færre virus, sa han. Det stemer jo ikke i det hele tatt! Norton bruker bare mye ram og cpu-kraft, det er slik det er men det betyr ikke at Nod32 er dårligere, tvert imot!

PS:Han har ikke prøvd Nod32, han har Norton nå. :hrm:

Ikke sant!?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Hei!

Litt offtopic:

Jeg har byttet fra NIS til nod32 og fortalte det til en kar jeg kjenner. Jeg fortalte at nod32 og sygate bruker mindre ram og cpu-kraft enn Norton. Det han sa var at nod32 og sygate sikkert er dårligere enn NIS, fordi det bruker mindre ram o.l. Nod32 tar derfor færre virus, sa han. Det stemer jo ikke i det hele tatt! Norton bruker bare mye ram og cpu-kraft, det er slik det er men det betyr ikke at Nod32 er dårligere, tvert imot!

PS:Han har ikke prøvd Nod32, han har Norton nå. :hrm:

Ikke sant!?

NIS er MYE!!! dårligere enn NOD32 + Sygate (slev foretrekker jeg NOD32+ Outpost)

det med rammen har ikke noe å si..

Er nåkk bare å prøve å overtale han igjen... kanskje linke han til Hw siden? slik at han får se alle andre's meninger? ;)

Lenke til kommentar
kanskje linke han til Hw siden? slik at han får se alle andre's meninger?
Har fortalt ham om siden.
(selv foretrekker jeg NOD32+ Outpost)

Hva er grunnen til det? Hvorfor foretrekker du den? Har ikke prøvd outpost enda.

har både hatt sygate å nå Outpost.. JEG synes Outpost er mye bedre.. har tatt sikkerhets tester på pcflank.com med både sygate å outpost.. der min Outpost pro vant overlegent over sygaten jeg hadde..

outpost har mer muligheter å gjøre.. å hvis du søker på google.com om outpost vs sygate så finner du ut at i følge mesteparten så er Outpost mye bedre..

men det er kanskje en smaksvane å da.. men jeg foretrekker OP framfor Sygate .. :)

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Da har du gjort akkurat det samme som meg :yes: Jeg er veldig fornøyd og jeg angrer selvfølgelig ikke.

Norton=:yucky: Nod32= :w00t: Sygate= :thumbup:

*rette på*:

Norton=:sick: Nod32= :w00t: Sygate= :thumbup:

Lenke til kommentar
QUOTE (_Adler_ @ 10/03/2005 : 18:40)

Da har du gjort akkurat det samme som meg new_yes.gif Jeg er veldig fornøyd og jeg angrer selvfølgelig ikke.

Norton=yucky.gif Nod32= konservativ_woot.gif Sygate= thumbup.gif

*rette på*:

Da har du gjort akkurat det samme som meg new_yes.gif Jeg er veldig fornøyd og jeg angrer selvfølgelig ikke.

Norton=sick.gif Nod32= konservativ_woot.gif Sygate= thumbup.gif

Har gjort det nå, men hvorfor skulle jeg det? Har man ikke lov å bruke de smileyene man vil nå da? :nei:

Forstod ikke den :huh:

Lenke til kommentar

Det ligger på Nod32-Avast!-Avg

Nod32 er betal

Avast! og AVG er gratis

Prøvde en testside med et fake virus med gratis programmene.

Avast! fant alle rett etter jeg trykte på fila. (både zip,txt,exe filer)

Avg er visst godt også, men det fant ikke viruset i det jeg trykte på filene, "lagre som" poppet opp, så jeg stoppet der, kan være den fant det rett etter, men jeg tok ikke sjansen.

Uansett så er disse de 3 MEST omtalte AV'ene, utifra poster på dette forum

Lenke til kommentar
Prøvde en testside med et fake virus med gratis programmene.

Avast! fant alle rett etter jeg trykte på fila. (både zip,txt,exe filer)

Avg er visst godt også, men det fant ikke viruset i det jeg trykte på filene, "lagre som" poppet opp, så jeg stoppet der, kan være den fant det rett etter, men jeg tok ikke sjansen.

er ikkje alle antivirus som tek fake virus, ganske enkelt fordi dei kjenner igjen at det ikkje er eit ekte virus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...