gamerman Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Jeg trenger et Virus program som er : *Oppdateres ofte *Finner virus *Bruker lite cpu *Advarer meg om filer som blir lastet ned *Auto protecting er greit så lenge det ikke slower ned ens cpu Det skal vel være det meste Jeg er ikke noe Norton fan så kom med andre forslag Har hatt Norton Anti Virus 2004 som jeg synes var ``OK`` Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Virusprogrammer er ikke så innmari glad i norton nei, så hvis du vil ha virusprogram på maskina di så bør du styre unna Norton og andre antivirusprogram. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 NOD32. Programmer.no har testet det Veldig bra! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Omg.. har vi mangle slike poster nå??? søkefunksjonen er ikke bare til pynt vettu Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe Love those Omg signs Jeg vil bare ha oversikt I hva som er best og den eneste posten jeg fant var det ikke noen spesielle krav i slik som denne Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hehe. får vell slenge meg på jeg å da.. *NOD32* Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 NOD32 er dette gratis ? Kan man kjøpe det noe sted ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 NOD32 er dette gratis ? Kan man kjøpe det noe sted ? er nok ikkje gratis. koster litt over 300 kr for. http://www.nod32norway.com/site.asp?page=onlineshop Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 nod32 sier og være best. av gratise programmer synes jeg bitdefender er best. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 NOD32, som så mange andre her sier også Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 NOD32 er dette gratis ? Kan man kjøpe det noe sted ? Ein demo versjon er tilgjengelig. This page allows you to download NOD32 trial version for different platforms. The trial version is for non-commercial trial purpose only. The trial period is limited by 25 day period. After expiration of the trial period, NOD32 has to be uninstalled or purchased. Neither ESET, LLC nor Eurosecure can be hold liable for any damages resulting from the usage or installation of the trial version of NOD32. Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 NOD32, er et kjempe bra porgramm...har akkurat kjøpt det. Jeg er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 det er bare til å laste det ned da, da er det gratis synest symantec 2005 er bra eg hadde norton antivirus 2004, fant ikkje eit jævla virus, innstalerte symantec og fant nesten 100 virus Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 NOD32. Tar det meste. Bruker det selv. Hvis du skal kjøpe noe så for all del ikke kjøpt normann el norton. De er noen av de dårligste prog. jeg har sett. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 NOD32. Tar det meste. Bruker det selv. Hvis du skal kjøpe noe så for all del ikke kjøpt normann el norton. De er noen av de dårligste prog. jeg har sett. heilt enig med deg avg er ikke så bra heller Lenke til kommentar
Domino Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 NOD32. Tar det meste. Bruker det selv. Hvis du skal kjøpe noe så for all del ikke kjøpt normann el norton. De er noen av de dårligste prog. jeg har sett. Fordi? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 NOD32. Tar det meste. Bruker det selv. Hvis du skal kjøpe noe så for all del ikke kjøpt normann el norton. De er noen av de dårligste prog. jeg har sett. Fordi? De tar så mye cpu kraft... de er ikke like gode som NOD32 Lenke til kommentar
Domino Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 NOD32. Tar det meste. Bruker det selv. Hvis du skal kjøpe noe så for all del ikke kjøpt normann el norton. De er noen av de dårligste prog. jeg har sett. Fordi? De tar så mye cpu kraft... de er ikke like gode som NOD32 Norman tar jo bare en brøkdel av ressursene Norton tar, og en av grunnene til at folk faktisk liker Norman er jo nettopp det at det er så lite ressurskrevende. Lurer litt på hvor du har informasjonen din fra. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hadde norton antivirus 2004, fant ikkje eit jævla virus, innstalerte symantec og fant nesten 100 virus Virker jo litt merkelig det, siden det er Symantec som lager Norton.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå