Skurupu Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Edit: Tilføye litt om farger, i samme gate som over: Det er ikke like "in" med rosa og lyseblått for gutter overalt :!: Blant norges homsekultur, så. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Edit: Tilføye litt om farger, i samme gate som over: Det er ikke like "in" med rosa og lyseblått for gutter overalt :!: Blant norges homsekultur, så. Det er ingen problemer med å gå i rosa eller lyseblått i Oslo Vest, såfremt det ikke plutselig kommer en busslass fra andre steder... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 er ikke noe problem særlig mange steder, men det betyr ikke at du slepper billig unna med å bruke det. Slike ting forbindes med negative ting hos mange. (tenker ikke på homse osv). Mange syns bare det er veldig rart,upassende og for sossete rett og slett. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Sånn motemessig tror jeg røyk begynner å bli litt ut blant en del. Snus er ganske populært hos de fleste, både gutter og jenter. Fargerike og pyntede snusbokser som både har spesiell smak og lukt. Dette er i alle fall svært populært på vestkanten av Oslo. Endret 20. mars 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) bor langt fra by. men digger moten her, hva en du finner i skapet/får til jul/arver av storebrødre/kjøper. sitter nå i en genser som er sponset av en verktøyprodusent og en litt for stram dongri bukse jeg fikk. Endret 20. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) ... trodde det var jentene som skulle tenke på slikt jeg..... EDIT: Kan jo si noe om mote da.. Jeg syns trange klær til gutter er ekkelt. En helt vanlig olabukse og en vanlig genser eller noe sånt er fint. Trenger ikke akkuratt å se ut som en dass selvom man ikke går i "mote klær", så derfor er olabukse og en vanlig genser fint og normalt. Til jenter så er trange bukser, et stilig belte med en kul spenne på pent. Ellers så kan de ha på seg hva de vil. Fargen rosa passer alltid til jenter .. den gjør de så søte, syns jeg Og klær som lindeberg og andre merker hvor et par sokker koster en tusenlapp, kan bare brenne på dynga! Er så sossete og stygt at det er ikke mulig en gang! Det er greit til jenter, men ser jeg en gutt med slike klær så er det et eller annet i hue mitt som sier meg at den personen er homo/pappagutt/sossete/trorhanhardragetpådamene ... ikke for å henge ut noen personer, men se på han christian i Idol! Der har du en ekte trorhanhardragetpåaltsomkanbevegepåseg! Bare se på nyhetene ogi aviser/ukeblader .. se ossen han tror han har draget på Tone! Han er med på absolutt alle bildene av Tone! Tone som er så pen og søt fortjener noe bedre enn DET der. Endret 20. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ... trodde det var jentene som skulle tenke på slikt jeg..... EDIT: Kan jo si noe om mote da.. Jeg syns trange klær til gutter er ekkelt. En helt vanlig olabukse og en vanlig genser eller noe sånt er fint. Trenger ikke akkuratt å se ut som en dass selvom man ikke går i "mote klær", så derfor er olabukse og en vanlig genser fint og normalt. Til jenter så er trange bukser, et stilig belte med en kul spenne på pent. Ellers så kan de ha på seg hva de vil. Fargen rosa passer alltid til jenter .. den gjør de så søte, syns jeg Og klær som lindeberg og andre merker hvor et par sokker koster en tusenlapp, kan bare brenne på dynga! Er så sossete og stygt at det er ikke mulig en gang! Det er greit til jenter, men ser jeg en gutt med slike klær så er det et eller annet i hue mitt som sier meg at den personen er homo/pappagutt/sossete/trorhanhardragetpådamene ... ikke for å henge ut noen personer, men se på han christian i Idol! Der har du en ekte trorhanhardragetpåaltsomkanbevegepåseg! Bare se på nyhetene ogi aviser/ukeblader .. se ossen han tror han har draget på Tone! Han er med på absolutt alle bildene av Tone! Tone som er så pen og søt fortjener noe bedre enn DET der. :!: . Ganske enig, egentlig! Han er litt sånn typisk "tror-jeg-er-så-kjekk". Men Tone har jo kjæreste fra før, eller? Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hot: 1. Penger på bok 2. Baggy pants. 3. Et par kasser øl i kjøle skapet. 4. Chicks med bra ass og tits 5. Pule på de som passer til punkt 4. Not: 1. Være soss. 2. Lindeberg belte etc. 3. Bånd rundt hode. 4. Det motsatte av punkt 1,3,4 og 5 på "hot" 5. Sitte hjemme forran dataen lørdags kveld. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Når har røyk vært inn? Og når ble snus inn blant jenter? Mångler fortsatt å høre fra en jente: "Shit du er så hot med den store klysa under leppa. Med en tur opp på rommet eller?" Kansje det bare er meg? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Når har røyk vært inn?Og når ble snus inn blant jenter? Mångler fortsatt å høre fra en jente: "Shit du er så hot med den store klysa under leppa. Med en tur opp på rommet eller?" Kansje det bare er meg? Snakker kun om Oslos vestkant. Folk fra Majorstuen, Aasen, Frogner, Vestre-Aker, Ullern etc. Det er på disse kantene snus er blitt litt populært blant jenter, som bruker noe form for rosa snus. Og røyk - motemessig begynner å bli mindre populært på vestkanten; da tenker jeg på folk som røyker for å være kul/være en del av gjengen...Når det gjelder i resten av landet varierer det sikkert med snus/røyk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå