Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett

Anbefalte innlegg

som noen av dere sikkert vet, så er maxtor onetouch 2 ukens tilbud på komplett. Men etter å ha lest produktanmeldelser fra brukere, er jeg litt i tvil om denne er så bra.. noen skriver at den er ustabil og sånn, men andre skriver at den funker fint.. Er det noen her som har den? Hvordan funker den med firewire og SP2 ? hvordan funker den uten drivere, osv..

På forhånd: takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gah, nå får jeg det samma problemet som istad.. noen har masse problemer og noen ikke.. Dere som ikke har problemer med den: bruker dere xp home SP2 og firewire? (den første er kanskje ikke så vesentlig) og dere som har problemer, er det bare den 1ern, eller er det mye dritt med 2ern og?

Lenke til kommentar

Jeg kjører med Win XP pro SP2 og har to eksterne disker med firewire. Den ene er Maxtor 5000XT 250 GB, den andre er Maxtor OneTouch 300 GB. Har ikke hatt noen problemer med de. Mest brukt som backup, men også stått på kontinuerlig i perioder. Har nå bestilt en Maxtor OneTouch II 300 GB... Satser på at den fungerer like bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en Maxtor Opne Touch 300Gb på 5400Rpm. Den går som en drøm selv om den står på 24/7 på filserveren min. Har nesten ikke hatt noe problem med den i det hele tatt, det eneste jeg fikk litt problemer var å seriekoble to like disker etterhverandre da fikk den delayed write failed. Men det fungerer når jeg bruker den andre firewwire porten til den andre disken.

Lenke til kommentar
som noen av dere sikkert vet, så er maxtor onetouch 2 ukens tilbud på komplett. Men etter å ha lest produktanmeldelser fra brukere, er jeg litt i tvil om denne er så bra.. noen skriver at den er ustabil og sånn, men andre skriver at den funker fint.. Er det noen her som har den? Hvordan funker den med firewire og SP2 ? hvordan funker den uten drivere, osv..

På forhånd: takk..

Sjekk denne postenmen som det nevnes er det vel versjon en som det har vært mye problemer med. Jeg har kjøpt meg 300 GB versjonen nå, og håper den fungerer like bra som mine tre andre 200/250 GB Maxtor disker som jeg har hatt i over ett år nå. Uten en eneste feil :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...