Ondskapen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 så dere nevnte luksus bil her.... Da er det Maybach som gjelder!!!!! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 så dere nevnte luksus bil her.... Da er det Maybach som gjelder!!!!! Ganske uenig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 så dere nevnte luksus bil her.... Da er det Maybach som gjelder!!!!! Ganske uenig. Og resten av bilpraten tar dere et annet sted Angående Xelibri var klart dette en serie for folk som vil skille seg ut ja, men jeg ville ikke brukt betegnelse luksus om den. Mesteparten av mobilene holdt seg vel under 3 tusen kroner om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nokias Mobiado er vel heller ikke no' billigsaker. En 6230 i metallskall og røft design Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Angående Xelibri var klart dette en serie for folk som vil skille seg ut ja, men jeg ville ikke brukt betegnelse luksus om den. Mesteparten av mobilene holdt seg vel under 3 tusen kroner om jeg ikke tar helt feil. Et annet poeng er at Siemens eksperimenterte med 'alternative' utsalgssteder: Det vil si motebutikker med mer... Motetelefoner er de nok, men luksustelefoner? Nja, ville sagt nei jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det var litt dumt. Hadde gledet meg til å se en Nokia 7730 eller noe sånt som var laget i gull. Nokia har ikke laget noen 4xxx mobiler. Kanskje 4-serien blir en luksusserie? Nokia har allerede en luksus-serie, 8xxx serien. Dessverre relativt gamle modeller her. Har også hørt at tallet 4 ligner veldig på det japanske (?) symbolet for død, så Nokia styrer unna det... Ja, modellene dere snakker om er antakeligvis 8910 og 8910i, som begge er bygget i titan. De er, som Mr.Fungus nevnte, nokså gamle og har ikke kamera. Tror også at det bare er 8910i som har fargeskjerm av de to. Den er lik 3510is(yum, ice-cream ). 8910i finnes forøvrig i prisguiden og ligger over 4000. Kankskje 5, hvis jeg ikke tar feil. Titandekselet trekker opp... Men utseende er det ingenting å si på Lenke til kommentar
berg-e Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Kanskje det Men Nokia har allerede sluppet en telefon i 9xxx-serien som har et deksel i platin eller noe Sinnsykt dyr telefon. Kommunikator. Forgjengeren til 9500 må det nesten være Dessuten kan jo nesten fashion-serien kalles luksusmobiler? Dyre og good looking Må få slenge på at 7600 var ganske luksus når den kom ut. Høyteknologisk, fasjonabel, dyr... Alt det der Dyre telefoner er mest dritt etter min mening.. Bare overfladiske billigtelefoner hverken 9000 9110 9110i 9210 9210i 9300 9500 er belagt med noe platina eller likende. Platina er dyrere enn gull. Du tenker på Nokia 8910(i). Laget i titan. Ganske standard bortsett fra det, og en ganske feit pop-up mekanisme. Og dyr som fy, ja. Ellers er det jo bare å se på prisene og kjøperne. SE T630 er en Toyota. Alle har den, den funker greit og ser helt grei ut. D500 er en Mercedes... Endret 4. mars 2005 av berg-e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå