Gå til innhold

Mage eller Warlock


Anbefalte innlegg

Da foreslår jeg at du trener litt mer. Jeg har aldri blitt drept av en rogue. Jeg elsker når de plutselig dukker opp og stunner meg. Blink, poly, pyro, blast, nova, fireball, blast, IAE, IAE = død rogue som aldri får inn mer skade enn de to tre første slagene.

Fram til lvl 30-35 så eier mages de fleste andre klassene. Men du vil etterhvert merke at dps-en din ved lvl 60 ikke har økt så mye som andre klasser (f.eks rogue)

 

Det betyr selvfølgelig ikke at roguen automatisk eier deg. Men det blir plutselig myye vanskeligere. Jeg vil tro at jeg har ca 50% sjanse for å vinne mot en rogue. Tilfeldigheter spiller inn.

 

Spesielt de som har "preperation" talent og bærer rundt på masse "free action potions" er en plage å slå ut.

 

*Free action potion gir immunitet mot root/Frost nova i 30 sekunder*

*Preperation resetter timeren på alle rogue abilitys*

 

EDIT: Men nå ble det litt offtopic. Jeg ville nok anbefale mage ettersom disse er mer ønsket i raid parties og lignende. De går under den "hellige trioen" av Warrior, Priest, Mage som omtrent er et krav i alle instance grupper. Derimot er warlock en veldig morsom og variert klasse å spille. Veldig bra solo klasse som flere har nevnt. Og hva er ikke mer morsomt enn å summone en infernal og få den til å hakke løs i stormwind trade district? :p

Sant nok at det er lett å drepe en cloth mage, men det hjelper ikke når rogue'en ikke kommer nær deg.

 

Og jeg har vært i utallige pvp kamper mot de fleste klassene. Sorry, men slik jeg ser det har en rogue liten sjangs. MEn jeg er heller ikke lvl 60 enda. Mangler 15 lvl'er til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...