Lucas Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tok ett bilde av meg selv, men jeg var usikker, fordi jeg likte ikke at øynene mine vises gjennom solbrillene, er bilde greit slik som det er ? Isåfall så vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å gjøre slikt at man ikke ser ijgennom solbrillene !? Skal jeg bruke bildet slik som det er ? Eller kan du hjelpe meg slik at øynene ikke vises ? Bildet: http://img235.exs.cx/img235/2111/megselv7el.jpg Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hmmm, spørs jo hva du skal bruke bildet til... Det var jo mange andre ting som var mer i øynefallende enn øynene gjennom glasset... Kommer du fra Trønderlag? hehe.... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Joda det er det jo jeg prøvde meg på litt "pc makeup" du kan jo se resultatet under her ! bildet skal brukes i en intro til en film :S Men slik er tenårings årene :/ http://img221.exs.cx/img221/8375/meg6le.gif edit* Nei jeg kommer ikke fra Trøndelag, men Nordland Endret 1. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Den nesen så ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Den nesen så ikke helt bra ut. vet, må bruke en mindre brush :S men den orginale nesen ser heller ikke bra ut hvis det var den du mente Lenke til kommentar
johsol Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Du kan jo male på brilleglasset med en annen farge, eller som jeg gjorde, markere glasset å forandre level.... prøv deg fram til du er fornøyd Endret 2. mars 2005 av johsol Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvorfor fjerne den kledelige barten? Er vel den gjør bildet så bra som det faktisk er? Lenke til kommentar
nyn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var kanskje dumt det ja, tok jo bort litt av gosjarmen. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Sjarm og sjarm jaja ! WoW ? tro om jeg er populær nå ? 330 stk. som har sett tråden Jeg likte den siste som nyn laget ! tror jeg faktisk skal bruke den Takker for hjelp, kommentarer, og alt Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ikke nødvendigvis populær. Men du har jo gitt mange noe å smile av da, det skal du ha for. Barten må med, det er mitt forslag! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Ikke nødvendigvis populær. Men du har jo gitt mange noe å smile av da, det skal du ha for. Barten må med, det er mitt forslag! hehe nå ødela du alt mmm joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå