Oli-Poli Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Theme Hospital er et konge spill! En ting jeg lurer på, funker Theme Hospital på XP? Fikk det ikke til Noe jeg må laste ned ellerno? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 det funker på xp... bare legg den under c:\hosp og start filen c:\hosp\WINMAIN.EXE hosp er vel en mappe på cd`n tror jeg, bare pass på at WINMAIN.EXE er under c:\hosp Lenke til kommentar
wondergirl Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Kan noen svare meg på hvor jeg finner dette spilltet? ER det til salgs noen steder? JEg hadde det for evigheter siden. Men det er borte. Jeg bare MÅÅÅÅ ha det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gå på posten, dem har kansje et "oldies" sett med 5 slike spill for 100 kr Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hmm, husker jeg kjøpte Theme Hospital og Theme Park i en og samme pakke engang. Brukte en god del timer på det, og synes fortsatt det er artig. Theme Park syntes jeg ikke var så morsomt, synes Rollercoaster Tycoon var bedre. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 eeeh.... .....åssen klarte du i hele tatt og få instalert det? ække det spillet for gammalt for xp?? har lyst på det sjæl også pluss dungeon keeper 1 og 2 DET er klasikker det! :!: ........de sa att de fikk en 10er hver i vertfall bare synd det ikke går atter en gang på laptoppen min buhuu! Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Theme Park var favorittspillet mitt i flere måneder for noen år tilbake. Da satt jeg på en 386 pc med 4mb RAM, VGA skjermkort med 16 farger og 2x cd-rom. Lenke til kommentar
Impeern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Theme hospital er en klassiker! skulle likt å sett det kom en TH2! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Theme hospital er en klassiker! skulle likt å sett det kom en TH2! Du bumper vel ikke en fire år gammel tråd for å skrive det samme som står i førstepost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå