Greven22 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har akkurat gjenspillet denne gamle klassikeren, for et spill! Hehe. Kjempeartig, en skikkelig klassiker. Hvorfor har den ikke fått en 2er, den hadde fortjent det akkurat som Theme Park fikk en oppfølger. Dette spillet er jo kjempemorsomt. Bullfrog sine spill er jo generet kjempemorsomme. Noen forslag i hva jeg kan spille som er litt nyere og ligner på GENIALE Theme Hospital Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hakke peinling men er enig i at theme hospital ruler fannt det nettopp på hylla holder på innstalere det nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Litt OT: Har Theme Hospital blitt Freeware nå? Jeg har faktisk spillet originalt på en CD, men detn CD'en har vært borte så lenge som.... Ja, den har vært borte i mange år nå, og jeg skulle elske å få prøve spillet igjen! BTW: Bullfrog er lagt ned. Eller var det at det ble kjøpt opp? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøvde å søke litt rundt på google, men fann ikkje nokon heimeside til Bullfrog... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Et stort selskap har kjøpt bullfrog.. gjett hvem.. EA selvsagt Uansett sto ikke Peter Molyneux bak Bullfrog, han driver vel lionhead nå - som utga Black & White Endret 28. februar 2005 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg vet jeg har Theme Hospital i hyllene en plass, men bare gudene vet hvor. Må vel lete litt, dette har jeg lagt ned et par timer i Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg hadde det i en blå pakke med 4 bullfrog spill.. Tror det var Theme Park, Theme hospital, Dungeon Keeper og et til.... Mener selv Theme Hospital var det beste i serien... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Theme Park hadde jeg også originalt på CD. (tror CD'en var "blå" på begge spillene). Theme Park var jo også artig, men ikke på langt nær så morsom, bra, og detaljert som Theme Hospital! (Rats-bonus brettene, anyone? ) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Forøvrig, Theme Park og Theme Hospital tror jeg kan spilles (med lyd) dersom man bruker dosbox. Videre, Theme Park (ener'n) er sinnsykt tøff! Kunne spille det time inn og time ut, samma med theme hospital Ellers vil jeg si at Constructor er jo ganske kult fra 1997 eller no av Acclaim. Har manualen liggende i hylla her. Edit: forøvrig kan jeg jo også nevne at emergency er kult (Du skal styre brann/ambulanse/politi mot forskjellige scenarioer, rydde opp etter trafikkulykker, lede trafikk andre steder, plukke opp skadde, etc) Endret 28. februar 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17584 Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Constructor har jeg så vidt hørt om ja, fikk ikke det en 2er? Lenke til kommentar
slash Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) etter theme hospital (eller var det dungeon keeper?) forlot peter molineux bullfrog, selskapet han var med å starte, og startet lionhead. Etter det gikk det nokså rett vest med hele selskapet. (bullfrog altså) Endret 1. mars 2005 av slash Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) http://gamer.no/produkt.php?produktid=17584 Dette spillet burde hete "The Sims: ER" Herregud, at du våger å legge link til dette i "Theme Hospital og Bullfrog" Så ut som The sims på sykehuset (og er nok det) Ah, husker godt Theme Hospital tiden, så morro. Hehe, "Please don`t litter in the hallway" Endret 1. mars 2005 av Rampage Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg fant cd`n min i går, men den funka heller dårlig. Riper overalt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Uansett sto ikke Peter Molyneux bak Bullfrog, han driver vel lionhead nå - som utga Black & White Vel han sto vel bak Bullfrog siden han grunnla det, men jeg tror han sluttet der før Theme Hospital. Han sluttet i 1997 etter å ha gitt ut Dungeon Keeper. Bullfrog merkenavnet er ikke i bruk lenger, men det er nok EA som har rettighetene der ja. Det ble vel lagt ned under utviklingen av Dungeon Keeper 3. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Husker Theme Hospital..konge spill!! Kjøpte det, vet ikke hvor den cd'en er nå.. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg vet jeg har cden en plass hvis jeg ikke har lånt den ut for lenge sida:p, anyway.. orker ikke lete etter den:p *ctrl+r - site request Theme.hospital* Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå skal jeg ta på meg sjumilsstøvlene mine og gå over land og strand, på jakt etter en butikk som selger Theme Hospital. Makan til enkelt og morsomt spill skal man lete lenge etter. OT: (Husker de maskinene som blåste opp hodene til folk eller hva det var) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Haha, de var tøffe, og de som punkterer hodene til de som har for store hoder :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ahh Theme Hostpital! Husker den forlang-tunge-fikse-maskinen som strekte tunge og klipte den av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå