Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En som går i klassen min har en iPod (vanlig en med 20gb osv...) som visst nok skal kunne gjøre masse ting. Det har dratt seg så langt at jeg og en annen lurer på om tingene faktisk går ann. (Han kjøpte iPoden på Elkjøp av en han kjente som jobbet der. Selvsagt på "spesialpris" som han selv hevder. Han bor i Kristiansand men tok seg bryet med å kjøpe iPoden i Stavanger der denne vennen jobbet. Det hadde vært lettere å kjøpe den på komplett.no eller noe lignende.) Noen av tingene som denne fantastiske iPoden kan er: -Det følger med spesialvertøy slik at man kan åpne iPoden opp og sette inn minnekort, slik at du på den måten kan få større harddisk. -Han har selv mistet iPoden i gulvet slik at dekselet ble "revet" opp og han så selve innrettningen der minnekortet skulle plasseres. -Det skal være mulig å levere iPoden inn og få 40Gb i stedet for 20Gb. Går dette virkelig ann? Må nesten vite det hvis jeg selv skal kjøpe en iPod en dag. (noe jeg sannsynligvis ikke vil gjøre) Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tvilsomt, er omtrent helt sikker på at harddisken må skiftes ut...styrkes av at størelsen på de forskjellige er ulik. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror nok han har lurt deg, tvilsomt at du leverer inn en 20gig ipod og får en 40gig, Lenke til kommentar
CreTz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror nok ikke det er mulig nei Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En som går i klassen min har en iPod (vanlig en med 20gb osv...) som visst nok skal kunne gjøre masse ting. Det har dratt seg så langt at jeg og en annen lurer på om tingene faktisk går ann.(Han kjøpte iPoden på Elkjøp av en han kjente som jobbet der. Selvsagt på "spesialpris" som han selv hevder. Han bor i Kristiansand men tok seg bryet med å kjøpe iPoden i Stavanger der denne vennen jobbet. Det hadde vært lettere å kjøpe den på komplett.no eller noe lignende.) Noen av tingene som denne fantastiske iPoden kan er: -Det følger med spesialvertøy slik at man kan åpne iPoden opp og sette inn minnekort, slik at du på den måten kan få større harddisk. -Han har selv mistet iPoden i gulvet slik at dekselet ble "revet" opp og han så selve innrettningen der minnekortet skulle plasseres. -Det skal være mulig å levere iPoden inn og få 40Gb i stedet for 20Gb. Går dette virkelig ann? Må nesten vite det hvis jeg selv skal kjøpe en iPod en dag. (noe jeg sannsynligvis ikke vil gjøre) Det følger ikke med verktøy, og det er ikke minnekort i den. Han bare juger. Det er ikke gratis i såfall, så da kan man like gjerne kjøpe en 40GB ipod med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror nok ikke det er mulig nei Tror ikke jeg heller, men best og høre med erfarne forum-brukere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En som går i klassen min har en iPod (vanlig en med 20gb osv...) som visst nok skal kunne gjøre masse ting. Det har dratt seg så langt at jeg og en annen lurer på om tingene faktisk går ann.(Han kjøpte iPoden på Elkjøp av en han kjente som jobbet der. Selvsagt på "spesialpris" som han selv hevder. Han bor i Kristiansand men tok seg bryet med å kjøpe iPoden i Stavanger der denne vennen jobbet. Det hadde vært lettere å kjøpe den på komplett.no eller noe lignende.) Noen av tingene som denne fantastiske iPoden kan er: -Det følger med spesialvertøy slik at man kan åpne iPoden opp og sette inn minnekort, slik at du på den måten kan få større harddisk. -Han har selv mistet iPoden i gulvet slik at dekselet ble "revet" opp og han så selve innrettningen der minnekortet skulle plasseres. -Det skal være mulig å levere iPoden inn og få 40Gb i stedet for 20Gb. Går dette virkelig ann? Må nesten vite det hvis jeg selv skal kjøpe en iPod en dag. (noe jeg sannsynligvis ikke vil gjøre) Det følger ikke med verktøy, og det er ikke minnekort i den. Han bare juger. Det er ikke gratis i såfall, så da kan man like gjerne kjøpe en 40GB ipod med en gang. Han sa det var gratis, men jeg tror ikke så mye på han Kanskje han har fått en "spesialversjon" av produktet? (det siste var en spøk) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Oppklaring: 1. En 20GB Ipod kan IKKE oppgraderes til 40 GB, ettersom 40 GB harddisken er tykkere, og det er ipoden (40 GB) også. 2. Uansett hvor du leiter, er en NY iPod billigst på applestore, Apple.no, der koster 20GB 2790,- 3. ALDRI STOL PÅ SELGERE! Jeg titta på en Sony NW-HD1 på Siba en gang, så kom en ekspeditør og fortalte meg at: Spilleren kunne spille av MP3, det var no problem. Displayet kunne spille av filmer! På en 2 fargers OLED skjerm! Jeg svarte: Ja grattis med dagen, men det går **** ikke, den har ikke støtte bla bla bla, men joda det hadde den ifølge selgeren... Sony NW-HD1, kan (info fra sonys hjemmeside) IKKE spille av mp3, må konverteres til ATRAC først, og den kan så absolutt ikke spille av video! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå