tralala2k Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 noen som vet om det går ann å bytte cpu på HP Pavilion ze4911us eller acer travelmate 2303wlci?? hvis jeg bytter, blir batteri tiden bedre? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror ikke batterilevetiden vil være så stor, faktisk mindre, men maskina vil bli en mye kraftigere kalkulator Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Først: Centrino er ikke en CPU! Regner med det skal kunne gå an å bytte cpu, hvis sokkelen er den samme. Skal finnes en guide på forumet om de forskjellige cpu`er(fant den ikke selv). Lette feil plass: Prosessor-guide for bærbare Endret 28. februar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 men det er vel ikke sånn sperre på acer og HP?? hvor for sparer den ikke strøm med en Pentium M cpu?? er dt ikke speedstep på den? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jo, men den er kraftigere og drar litt mer strøm. er speedstep på den ja. Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 ok... er ikke noen som har bytta cpu på acer tm maskinen og hp maskinen??? blir ikke batteri tiden på ca 3-4 hvis jeg bytter? holder celeron M 1.5ghz til cs og litt dreamweaver?? eller adobe PS. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg har en Pentium mobile og den skal klare rundt 3-4 timer på slikt bruk. men belaster du skjermkort og cpu like hardt som du belaster celeron m så forsvinner strømmen raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå