Thunderstorm Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Jeg har en relativt kraftig luftavfukter stående i samme rom som pc'n. Vil det la seg gjøre og modde denne litt så jeg kan bruke den til kjøling av cpu i tillegg ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hva er en luft avfukter? hvordan ser den ut? har du bilder? du må gi litt mer info Lenke til kommentar
Thunderstorm Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Det er en slik http://www.elprice.no/kelkoo.asp?iInfoId=9...iCategoryId=301 Radiator og rør blir veldig kalde, tenkte det gikk an og koble seg innpå Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bruker den en kompressor? tror det kansje kan gå. men du må nok kjøpe endel utstyr i form av rør og "enderør" Lenke til kommentar
Thunderstorm Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Ja den bråker mye men det er noe jeg må avfinne meg med da jeg har en dam for oppbevarig av hagedam fisk i samme rommet, er også det eneste rommet i hustet hvor jeg kan få hvære i fred med datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå