tigergutten Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg har problemer med oDC for tiden, og får "rollback inconsistency" på fleste parten av filene jeg laster ned... husker jeg leste et tips på forumet om hvordan du kan få fullført filene (dette skjer jo selvsagt på 99,85% , og noen på 99,86%)...men klarer ikke finne denne tråden igjen Noen tips?? oDC er jo akkurat det samme som Dc++ for de som har erfart lignende ting i det programmet Endret 7. mars 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Må få denne litt opp, er jo bare et par stykk som har lest denne... hjelp settes STOR pris på!! Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 2 dager siden forigge gang, jeg gir meg ikke... noen må da kunne hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Synes jeg husker å ha hatt samme problemet før... Lurer på om det hadde noe med at hvis fila var den samme, men faktisk ikke var den samme alikavel (samme navn, men stemmer ikke overens med hverandre, feks hvis du laster fra en, også stikker han og du begynner å laste samme fil fra en annen).. Prøv å bare laste en fil fra en bruker.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Takker for svar Caddy (kjører du caddy? ) Endelig noen som svarte... virker som det er få som gidder å svare i "programvare"-delen... Litt usikker på om jeg forstod hva du mente, kan du forklare nærmere? Hos meg er det slik at 80% av filene jeg laster ned (uanskvett hvilke filer det er), så blir de 99,85% ferdige... og om jeg laster ned noe som er delt opp i x antall pakker, så kan noen pakker gå fint, mens andre aldri blir ferdige... ) Noen som har en løsning??? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 7 mars, endret på emnetittelen i håp om at flere folk skal lese tråden... hjelp en stakkars mann her da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Stenges pga av bumping. Fordi ingen hjelper deg så betyr ikke det at du skal bumpe threaden i all evigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg