eXoTiCx Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 bZerk kabinettene er laget av sikkert 98,9% plast.... skal det være skikkelig skal det vere aluminium! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 bZerk kabinettene er laget av sikkert 98,9% plast.... skal det være skikkelig skal det vere aluminium! egen erfaring på dette? de er jo tøffe da Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 dei erlitt tøffe ja, men er di bra??? trur ikke det nei skal du ha kvalitet så blir chieftec ein av konkurentene Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Shade22, det er samme som å velge el-bil forran en merce d.. aluminium er best.. plast bare knekker! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Shade22, det er samme som å velge el-bil forran en merce d.. aluminium er best.. plast bare knekker! Hvis jeg forsto deg riktig, er det vel mer som å kjøpe en styla ope manta, istedet for å kjøpe en fin mercedes. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mye blandede følelser om Bzerk kabinettet, men jeg synes det så litt fint ut, i tillegg får du med 2x 120mm. vifter og 2x 80mm.vifter + viftestyring og lcd display ligna veldig på de mercury kabinettene synes jeg... hater at folk ikke klarer å finne på noe selv ass.. det er vel egentlig ikke mercury som har funnet på stylen heller. det er nesten identisk med PowerMac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå