pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 er du ute etter kvalitet så kjøper du Chieftec Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Aopen H600B er du ute etter kvalitet, kjøper du dette, helt klart Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Aopen H600B er du ute etter kvalitet, kjøper du dette, helt klart Selvsagt, jeg har det jo :!: Endret 2. mars 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 forslag 1 forslag 2 forslag 3 fy faan du hadde den styggeste smaken jeg har sett på lenge! :puke: Smaken er som baken. Jepp, hårete Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 forslag 1 forslag 2 forslag 3 fy faan du hadde den styggeste smaken jeg har sett på lenge! :puke: Smaken er som baken. Jepp, hårete eg sa jo nettopp at eg bare fant noen, men eg kan anbefale Chieftec Dragon, knall bra kabinett, tåler masse juling Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 forslag 1 forslag 2 forslag 3 fy faan du hadde den styggeste smaken jeg har sett på lenge! :puke: Smaken er som baken. Jepp, hårete eg sa jo nettopp at eg bare fant noen, men eg kan anbefale Chieftec Dragon, knall bra kabinett, tåler masse juling Forslag 1 var jo litt kult da... 2 var til å spy av... etter min mening da... 3'ern vakke no særlig den heller Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 eg synest dei såg litt kule ut, men eg ville aldri kjøpt noen av dem, har hatt Aopen, Aero, Raidmax, Medion og Chieftec. har aldri opplevd noe som er bedre enn chieftec BTW: aldri i ditt liv kjøp Q-Tech Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 eg synest dei såg litt kule ut, men eg ville aldri kjøpt noen av dem, har hatt Aopen, Aero, Raidmax, Medion og Chieftec. har aldri opplevd noe som er bedre enn chieftec BTW: aldri i ditt liv kjøp Q-Tech da har ikke du prøvd Lian Li Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Dette + denne. Drit bra kombinasjon, kabinettet er stilrent, 2x120mm vifter på 16db, og er aliminium all th way, strømforsyningen har 120mm vifte, som gir god lufting, og svært gode spenninger! Ser dog litt ugly ut. edit: Blanda sammen psu og minne. Endret 2. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 eg synest dei såg litt kule ut, men eg ville aldri kjøpt noen av dem, har hatt Aopen, Aero, Raidmax, Medion og Chieftec. har aldri opplevd noe som er bedre enn chieftec BTW: aldri i ditt liv kjøp Q-Tech da har ikke du prøvd Lian Li *Sukk* Lian Li Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mener du skal kjøpe deg Raidmax jeg da! Er veldig fornøyd med det jeg hvertfall! så er det jo BILLIG! _____________________________________ http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp _____________________________________ Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mener du skal kjøpe deg Raidmax jeg da! Er veldig fornøyd med det jeg hvertfall! så er det jo BILLIG! _____________________________________ http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp _____________________________________ Fin link... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mener du skal kjøpe deg Raidmax jeg da! Er veldig fornøyd med det jeg hvertfall! så er det jo BILLIG! _____________________________________ http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp _____________________________________ raidmax er ikkje så tøft, har hatt det selv, var ikke noe bra, tålte litte Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nexus Breeze 400W. Du kan selvsagt kjøpe den med 350W, men den 400W-PSUen skal være mer stillegående. Dette blir garantert mitt neste kabinett. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 MITT FORSLAG! Dette kabinettet trenger litt tid på se te å ble oppfattet som kult.. syns det var en skam å se på med d samme eg såg d..men no digger eg d! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B den der var litt tøff da Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mye blandede følelser om Bzerk kabinettet, men jeg synes det så litt fint ut, i tillegg får du med 2x 120mm. vifter og 2x 80mm.vifter + viftestyring og lcd display Lenke til kommentar
klikko Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mye blandede følelser om Bzerk kabinettet, men jeg synes det så litt fint ut, i tillegg får du med 2x 120mm. vifter og 2x 80mm.vifter + viftestyring og lcd display ligna veldig på de mercury kabinettene synes jeg... hater at folk ikke klarer å finne på noe selv ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå