bazzo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hei, har et lite problem her når jeg skal blande php i en html kode i en variabel Slik har jeg gjort nå, problemet er at gåsetegnene i value skulle vært value=' ' og ikke value=" Her kommer masse html kode " $test = ' <input name="TestMail" type="hidden" value=" '. $testMail .' "> '; Slik vil jeg ha den: $test = ' <input name="TestMail" type="hidden" value=' '. testMail .' '> '; Finnes det en annen løsning på dette ? Endret 28. februar 2005 av bazzo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøv: $test = " <input name=\"TestMail\" type=\"hidden\" value='".$testMail."'> "; Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Fikk parse error på den linjen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hmm, prøv denne da: $test = ' <input name="TestMail" type="hidden" value=\' '. $testMail .' \'> '; Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 JA! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå