Sylvarius Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har fått tak i en vakker og sjelden t-skjorte. Vil ramme den inn slik at jeg kan 'snu' rammen og vise baksiden også av og til. Vil også at t-skjorten vises i sin helhet, at armene ikke brettes. Så jeg trenger en stor plexi ramme eller lignende. Noen som har vært borti lignende prosjekt eller har gode tips om hvordan dette kan gjøres? - Sylvarius Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Antar de selger noe slikt på IKEA. Rammer med glass på begge sider. Hvis du ikke finner ei slik ramme, men bare ei ramme med glass på ene siden og papp på baksiden, så kan du oppsøke en glassmester og be om ei glassplate i riktig størrelse. Det koster kanskje litt men... Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Pris betyr ingenting Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da kan du oppsøke en glassester eller ramemaker og få laget ei ramme. Det koster som faen, men hvis penger betyr ingenting så... Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Okey. God ide - Sylvarius Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Lyst til å forsyne oss andre med et bilde? Ble interessert Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sikkert en fotball drakt.....eller? Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har ikke bilde av skjorten, skaffer tidsnok. Er ikke en fotball drakt, men mer musika skjorte. Fins bare 10 eksemplarer av den jeg fikk tak i - Sylvarius Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg er også interessert i å ramme inn en fotballskjorte. har sett på denne rammen hos IKEA,men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal feste skjorta? noen som vet det? Tror ikke det vil se så fint ut om den ligger klemt mellom glasset... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 02/03-2005 : 09:19 <- Dette var siste post i denne tråden. HVA var vitsen med å svare i denne? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 fordi jeg tenkte jeg kunne fortsette i samme tråden da problemet mitt liknet på trådstarters. btw, jeg svarte ikke, men stilte et spm Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 "Justerbar dybde; passer for opp til 10 mm tykke motiv." Tipper du kan justere den så tett at drakten sitter. Hør på IKEA. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 det jeg skrev i første posten min at jeg helst ville unngå. Tror ikke det vil se så fint ut om den ligger klemt mellom glasset... men hvis ingen vet om noen annnen måte å gjøre det på, så blir det kanskje siste løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå