oleKanin Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har eit bilete som skal brukast på ein invitasjon. Har brukt clipping mask for å få ei hjerteform av bilete, men får då ein brå overgang. Vil ha ein fade effekt rundt kanten av hjertet. Til no har eg brukt spray verktøy med kvit som farge og får då ein fin soft fade overgang. Problemet oppstår om vi no bestemmer oss for å trykka invitasjonen på noko anna enn kvitt ark. Løysinga vil vel vera å få til ein gjennomsiktig fade effekt, men korleis får eg det til? mvh Tor Helge Huse Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Select - Feather. Edit: Masken må altså først gjøres om til seleksjon. Dette er i alle fall én måte. Endret 28. februar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
oleKanin Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 får det ikkje til Har fått det vedlagte bilete, men merkar eg det (med tryllestav - inverse selection) og add to selection og vidare feather skjer det ingenting. Kva gjere eg feil? Kan henda eg har misforstått alt her, men det eg vil er at det (her) svarte hjerte skal fade ut i ingenting. Tor Helge Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvis du merker hjertet, deretter inverterer seleksjonen (Ctrl-Shift-I), velger Select - Feather (passende verdi) og deretter trykker delete, skulle du oppnå ønsket effekt. Lenke til kommentar
oleKanin Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Takk, men fann det ut sjølv akkurat etter at eg posta forrige Tor Helge Lenke til kommentar
oleKanin Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Blir ikkje heilt fornøyd med resultatet. Endar opp med ein synleg kant/overgang der feather sluttar. Altså ikkje nok fade på det heilt ytterste. Er det mogleg å endra "styrken" på feather/fade effekten? Eller andre måtar å oppnå det same på. mvh Tor Helge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå