Gå til innhold

ATI kort på Nvidia SLI?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører ASUS A8N SLI Deluxe hovedkort med ASUS X800XT (ATI basert) kort, dette går dønn stabilt, Win Xp Pro har nå vært oppe i snart 21 dager uten reboot. :) Kjøpte ikke nVidia kort da grunnet det ikke var tilgjengelig i 6800gt+ serien, men X800XT gir nok ytelse per dags dato og seinere når det er på tide å oppgradere så blir det nok kanskje nVidia SLi oppsett. :)

PS. den andre PCI-e slotten kan brukes til vanlig PCI-e x1 slot også. :)

Lenke til kommentar

Ingen av de har jo Sata2 :nei:

Hva er det du sier? ALLE hovedkort med brikkesettet Nforce4 SLI eller Nforce4 Ultra har SATA2 siden det er innebygget i brikkesettet.

Forøvrig så skal det gå helt fint å kjøre et ATI skjermkort på et hovedkort med Nvidia brikkesett. Hvis ikke det hadde gått stabilt og bra så ville ikke brikkesettet fått så mye bra kritikk som det har.

Lenke til kommentar
ASUS-kortet er da knall det.

Kommer jo helt an på bruksområder. Ikke toppkortet når det gjelder overklokking.

Til overklokking så tror jeg nok DFI kortet det beste valget, mens selv har jeg ASUS kortet og det er dønn stabilt, men overklokker nok ikke best nei. Jeg selv kommer ikke til å overklokke til det ekstreme heller, står som standard nå, men kommer nok til å klokke det opp litt etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...