audhage Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Jeg har nettop anskaffet meg en Motorola v220 med Netcom, og jeg vil gjerne bruke Talkmore på telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan omgå operatørlåsen? (jeg har sett på unlock.no, men der koster det jo penger. Det er jo heller ikke en sikker suksess.) Takker for alle konstruktive svar (og spesiellt de raske ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Jeg har nettop anskaffet meg en Motorola v220 med Netcom, og jeg vil gjerne bruke Talkmore på telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan omgå operatørlåsen? (jeg har sett på unlock.no, men der koster det jo penger. Det er jo heller ikke en sikker suksess.) Takker for alle konstruktive svar (og spesiellt de raske ) Mvh Audun Hagen http://www.trycktill.com/samsungmobile.asp Du kan jo se litt her. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Finnes ingen gratis-løsninger som tar nyere software versjoner (som blant annet Netcom's telefoner har). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå