Ondskapen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg trenger en ny PC siden den jeg hadde klikka når jeg prøvde å sette i et RAM kort eller hva det nå kalles.... PC`en skal brukes til å laste ned musikk, surfe rundt, MSN, og litt redigering. Jeg hvil veldig gjerne ha mye RAM minst 256 m. Og hardisken trenger ikke være meg støre en 80GB. Og den skal helst ikke koste meg en 5000kr Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Trenger du heile pakka eller berre tårnet? Altså mus, tastatur, skjerm. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Se denne fra Netshop: Kampanje PC Med en god DVD-brenner, 512 RAM og operativsystem til kr 5.000. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 trenger bare tårn... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Hva med denne???? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 kommer ikke inn på den linken... men du kan ta en titt på komplett sine sider, kan sikkert finne noe der.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 kva med denne? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg