Dinsdale Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da oppdateringstjenesten til S700i ble lansert for kort tid siden ble jeg glad. Jeg handlet inn en sync-stand (DSS-25) og syncet ivei. Problemet er at nå har jeg kun engelsk språk på mobilen. Litt merkelig at når man velger norge i menyen, og hele oppdateringen foregår på norsk, at man da ikke får den norske språk. Noen som vet noe, eller som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Høres ikke normalt ut nei. Anbefaler at du ringer SE på 815 00 840 og forteller dem om feilen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Flyttes grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjer hos avanserte SE-telefoner Du må nok se til at det du bruker til å oppgradere har norsk, noe de fleste tar som en selvfølge Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Ok. Men at oppgraderingen gir meg norsk meny, tar jeg faktisk som en selvfølge. Uavhengig av hvor avansert mobil man måtte ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå