Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikkje opne søkesiden! Tilkoblings problem!

Anbefalte innlegg

Vel har no endlig fått breidband etter at eg har flytta til ny leilighet ... Har instalert WinXp på nytt å tatt alle updates på winupdate fått div. brannmur, antivirus etc. før eg kobla meg på nett. alt fungerte som fryden sjølv inntil eg hadde oppdatert winXp Pro til SP2 ... etter dette så har internett fungert "on and off" kan starte pcèn får være på nettet i 10min. å så går alt i sirup å til sist får eg opp meldinga : kan ikkje koble til søkesiden evt. du er koblet fra tjeneste serveren ... alt inne i WinXp får ikkje koble seg til internett ... har resett modem noko som kan hjelpe av og til ... starta pcèn på nytt noko som fungerer i 10min , men det merkligaste av alt er at går eg ut i command så får eg pinge div. sider utan noko tap ... ligger på 80-100ms ping mot vg.no, hw.no etc. har deaktivert Zonealarm brannmuren & WinXp brannmuren ( SP2 ) noko som ikkje gjer noko utslag. I starten så brukte eg NICèt som er onboard på HKèt men har deaktivert dette å sett inn eit 3com 905TX NIC som aldri har vært noko problem for meg før , men samma problem her. Har hatt kontakt med Bluecom som har levert Linja mi som er ei 2Mbit. Der fikk eg høyre at dei kunne ikkje finne noko gale med linja mi å at det mest sansynlig er eit resultat av SP2 oppdateringa ... nokon som har noko kjenskap til slike problem med SP2 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...