Mayhem Soap Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei.. Har akkurat solgt min kjære 22" CRT skjerm og invisert i en Dell 2005 20" widescreen LCD...jeg glemte i farten og sette ned min gamle skerminstilling fra 1600x1200@100Hz til den jeg trenger til den nye skjermen! den kjører vel på 1680x1050@75Hz eller noe slikt..... Så, hva skjer nå jeg plugger i den nye skjermen? - kanskje jeg må - om ventetiden blir lang bruke en gammel 15" skjerm...den klarer neppe 1600x1200 oppløsning hva skjer da? regner med at skjermen slår seg av og jeg mister bildet..... vel, har noen gjort dette før meg? - erfaringer og løsninger tas imot med takk! - Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Start maskinen i "sikkert modus". Hold ned F8 når du starter maskinen så vil du bli spurt hvilket modus du vil starte i. Da starter maskinen i standard VGA skjermoppløsning. Så kan du sette skjerminstillingene og omstarte igjen i normal modus. Geir Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Takk! det prøver jeg..høres fornuftig ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå